|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Fuck ja, dat Venetian Snares moet ik nog steeds een keer checken. Kan niemand op het centrale muziekdistributiecentrum wat droppen? Thx . |
|
Fuck I'm Dead vind ik wel behoorlijk lompe, bikkelharde grindcore |
|
quote: Fuck I'm Dead = 11.45: restate my assumptions |
|
Vooral na veel bier in een woonboot!! Trieste gast |
|
FUCK... I'm Dead, is werkelijk insane, echt geweldig, verder denk ik dat Devourment wel hoog scoort... |
|
LOMP uit Roermond. Nederlandstalige alcoholmetal En natuurlijk TJOKKEFOLL ,wederom alcoholmetal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: en heeeeeeel veel hertog-jan 11.45: restate my assumptions |
|
pfffffffff....... Severe Torture? Inhume? Zijn allemaal goede bands ook live, maar het hardste wat ik in mijn collectie heb staan is the Berzerker... In Terrorizer stond 1100+ beats per minuut als wereldrecord van die drummer... en ik heb verschillende inter(re)views gelezen en het schijnt dat alles echt gedrumd wordt (geen drumcomputer dus!) en ze alleen dat drumstel hebben aangepast zodat t mechanischer klinkt. The Berzerker -- Dissimulate, probeer maar. Herriiiiiiiiiiiiiiiiie I love it Nee |
|
quote: ja, is die nieuwe wat te doen? No meat is sweater |
|
Ik vinnum vet Nee |
|
ik heb die eerste hier liggen, top-plaatje..ik zag die 2e van de week ook liggen ,maar khad net niet genoeg geld ('t ding was 19 euro) No meat is sweater |
|
Beheaded Nuclear Assault The Bezerker Gorgoroth Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
The Berzerker gaat wel behoorlijk snel idd. |
|
Gewoon Venetian Snares luisteren en een gehoorapparaat aanschaffen! |
|
Bepaalde Noise bands gaan behoorlijk ver, dat heeft dan niet echt te maken met snel,bruut ende hard, maar met EXTREEM. jezus, sommige dingen (zoals merzbow) zijn echt geweld!ig. Gore Beyond Necropsy heeft een keer een nummer gemaakt samen met een Noise band. VRE-SE-LIJK |
|
botulistum Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
motorhead |
|
kan iemand iets van The Berzerker op de server zetten?? okaaaaai dan |
|
quote:vanaaf als ik thuis kom... ben je de eerste REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: VETTE heersch! |
|
The Berzerker heeeerscht... Moest gisteren wegens geldgebrek hun nieuwe cd laten staan waar ie stond (in de cdzaak dus) maar volgende week issie van mij De 1e cd is ook fantastisch... Whoah! Vette gabber/techno invloeden enzo, which i happen to like a lot... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
libido airbag. |
|
quote:nog zo'n gabbergrind bandje... leuk hoor :D maar je moet er wel van houden. REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: kweenie of jij em er op heb gezet, maar ik zie een map staan gelijk maar ff op cd zetten morgen in de trein es ff checken |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |