IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 16 Horsepower / Woven Hand Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-09-2011 15:23 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2011 12:19 schreef Schuurman het volgende:
Geen "Horse Head" op de best off? Hmm. Voor de rest redelijk voor de hand liggend. Ik hoop stiekem nog eens op een reünie, daar ik ze nooit live gezien heb. Woven Hand is live al indrukwekkend genoeg, maar ik zou toch ook graag 16 Horsepower live willen zien.
Het is een publieks best off, mensen konden lijstjes inleveren. Ik had zelf ook andere keuzes gemaakt, maar dat hou je toch.

16 Horsepower wel eens live gezien, maar dat werkte niet voor mij. Binnen anderhalve nummer erger ik mij aan de zanger, zelfde heb ik bij Woven Hand. Dat trok ik live ook niet.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 08-09-2011 21:58 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Wow ben benieuwd!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-09-2011 22:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2011 15:23 schreef bokaj het volgende:
Het is een publieks best off, mensen konden lijstjes inleveren. Ik had zelf ook andere keuzes gemaakt, maar dat hou je toch.

16 Horsepower wel eens live gezien, maar dat werkte niet voor mij. Binnen anderhalve nummer erger ik mij aan de zanger, zelfde heb ik bij Woven Hand. Dat trok ik live ook niet.
Bij Woven Hand trek ik de zang ook slecht, terwijl ik hem bij 16 Horsepower wel goed vind klinken. Maar goed, ik ben dan ook met the Gun Club opgegroeid, dat vind ik ontzettend op 16 Horsepower lijken. Ik kan me niet voorstellen dat Dave Eugene niet ontzettend heeft geprobeerd altijd om Jeffrey Lee Pierce te imiteren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-06-2012 23:03 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

In september shows in Amsterdam, Eindhoven, Groningen en Middelburg.
Kaarten voor Paradiso zijn binnen. Achteraf gezien heeft die show op Roadburn toch wel enorm veel indruk gemaakt.


You have time. You are doing fine.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-06-2012 23:06 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2012 23:03 schreef intothevoid het volgende:
In september shows in Amsterdam, Eindhoven, Groningen en Middelburg.
Kaarten voor Paradiso zijn binnen. Achteraf gezien heeft die show op Roadburn toch wel enorm veel indruk gemaakt.


Damn... alweer een jaar geleden ja... gelukkig hebben we de foto's nog



In Paradiso zag ik ze overigens ook al eens, heel anders dan Roadburn maar ook heel heel fraai.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 22-06-2012 23:12 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik ben heel benieuwd, goede locatie in ieder geval.
Kende Wovenhand / 16 HP voor Roadburn vorig jaar nauwelijks, sindsdien wel verandering in gekomen. Wel de bands waar ik het meest naar heb geluisterd in het afgelopen jaar, denk ik.


You have time. You are doing fine.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-06-2012 23:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2012 23:12 schreef intothevoid het volgende:
Ik ben heel benieuwd, goede locatie in ieder geval.
Kende Wovenhand / 16 HP voor Roadburn vorig jaar nauwelijks, sindsdien wel verandering in gekomen. Wel de bands waar ik het meest naar heb geluisterd in het afgelopen jaar, denk ik.


Ik kende ze al iets langer, maar ook pas een jaar of 5, dus de periode waarin D.E.E. nog met 16 Horsepower op het podium stond heb ik helaas niet meegemaakt.

Wovenhand heeft trouwens een hele gave akoestische 'best of' achtige cd uitgebracht, black of the ink, met van elk album een nummer en dan opnieuw opgenomen. Klinkt erg fraai


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 23-06-2012 9:16 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Die heb ik nog niet de aandacht gegeven die het verdient. Direct verandering in brengen.

Onderstaande kwam laatst tussen alle bijbelquotes op de Wovenhand Facebookpagina voorbij. Als het nieuwe album in deze richting gaat, wow. Heavy.



You have time. You are doing fine.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-06-2012 22:07 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Voor mij zijn beide bands de ontdekking van het jaar denk ik. Een tijd lang heb ik het werkelijk grijsgedraaid. Nu even pauze en dan over een maande ofzo weer volop ertegenaan!



Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 25-06-2012 14:11 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Om de een of andere reden kan ik een stuk meer met 16 Horsepower dan met Woven Hand. Woven Hand vind ik overigens ook niet slecht hoor maar het mist iets wat 16HP wel heeft.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 01-07-2012 10:50 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ik heb tot nu toe een beetje hetzelfde, terwijl het, als je de sound beschouwt, andersom zou moeten zijn. Toch vind ik ook Woven Hand super hoor, maar net een fractie minder. Met uitzondering van dit weergaloze nummer:




CTTS
Usericon van CTTS
Posted 01-07-2012 11:53 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Zie net dat van dat nummer Marduk een cover heeft gedaan




Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2012 12:09 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 01-07-2012 12:13]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2012 12:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2012 12:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2012 12:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 01-07-2012 12:43 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-07-2012 14:56 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

sorry, was nog niet helemaal goed wakker, drukte drie keer op de 'quote' knop ipv de wijzig knop toen ik mijn eigen bericht wilde verwijderen


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-07-2012 7:09 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Godver, net voor een jaar naar het buitenland in september, had Woven Hand graag live gezien .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-07-2012 9:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2012 14:11 schreef Mottighaerd het volgende:
Om de een of andere reden kan ik een stuk meer met 16 Horsepower dan met Woven Hand. Woven Hand vind ik overigens ook niet slecht hoor maar het mist iets wat 16HP wel heeft.
+1. Iets met sfeer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 02-07-2012 13:35 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2012 11:53 schreef CTTS het volgende:
Zie net dat van dat nummer Marduk een cover heeft gedaan




Ja, kwam ik ook achter. Niet eens slecht overigens, maar hoor liever het origineel.



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 25-09-2012 10:26 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Vanavond, A'dam. ZIN IN.


You have time. You are doing fine.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 25-09-2012 10:26 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik ben niet zo bekend met vorig werk, maar die nieuwe klinkt heerlijk
Trippend en donker, maar blijft toch makkelijk in men hoofd hangen.


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 25-09-2012 11:06 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2012 10:26 schreef intothevoid het volgende:
Vanavond, A'dam. ZIN IN.


hier ook! zeker na het lezen van
http://kickingthehabit.nl/2012-09-24/genadeloos-wovenhand-domineert-de-effenaar-recensie-verslag


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 25-09-2012 22:06 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Shit, heb het niet kunnen redden. Hoop dat het goed was! Volgende keer zeker van de partij.



Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen