IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 16 Horsepower / Woven Hand Vorige pagina
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 26-09-2012 9:06 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Gave show. The Laughing Stalk klapt er live goed op. Hard, ook! Lang geleden dat ik zoveel mensen met vingers in hun oren zag bij een concert. Wel een, eh, bijzonder publiek verder.


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-09-2012 9:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Bijzonder?


I wish I was a butterfly


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 26-09-2012 9:33 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Vrij oud publiek, verder een allegaartje van zonderlinge figuren, EO-meisjes, metalheads en brillantinesnorhipsters.


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-09-2012 9:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hehehe, mooi, ja...


I wish I was a butterfly


Northward
Usericon van Northward
Posted 26-09-2012 17:51 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Sowieso coole show van Woven Hand! Harder dan verwacht idd.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 25-03-2014 21:09 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org




Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 25-03-2014 21:24 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Niet slecht.


When your people matter, menstrual health matters


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 26-03-2014 10:10 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Gister het gehele euvre van 16HP nog aangezet (op random) blijft geweldig spul


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 03-05-2014 8:53 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Nieuw album is vet, meer folk dan de vorige, maar de hardere elementen van het vorige album zitten er ook nog in. Hij is in ieder geval een stuk pakkender op het eerste gehoor. In juni live in Den Haag overigens, ben benieuwd .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 18-05-2014 11:15 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Hmm, ik weet 't nog niet. Stiekem tot nu toe een fikse tegenvaller. Waar is de melancholie? De non-stop megafoon achtige vocals (vast vintage ofzo) verminderen dat nog een stapje. Misschien moet het kwartje nog vallen, maar ik heb nu al niet per se de neiging meer om de plaat te draaien.

edit: begrijp me niet verkeerd, de wat zure toon heeft vooral met mijn fanschap te maken

[Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 18-05-2014 11:52]



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-05-2014 12:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2014 11:15 schreef Dirge for november het volgende:
De non-stop megafoon achtige vocals (vast vintage ofzo) verminderen dat nog een stapje.

Dat kan mogelijk wel een tandje minder, ja. Live is het naar mijn idee ook wat veel megafoon/vintage.

Wel leuk album weer, die nieuwe. Maar nog niet de impact van de vorige twee.


I wish I was a butterfly


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen