|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Het gaat nog steeds door? |
|
Komen die nu nog in België? signature |
|
Het is nu officieel dat Forgotten Tomb niet meegaat. Vind het wel zo eerlijk dit te melden, aangezien velen voor deze band komen. Reden: De bassist heeft geen vrij kunnen krijgen. Spijtig! Verneem dit net van de bassist van Ancient. |
|
dan blijf ik zondag lekker thuis [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 05-10-2005 20:32] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:KUt iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik zie nog wel of ik ga. Ik ken forgotten gedoe toch niet. Ging toch anders voor de andere 2 bands. Even zien hoe het uitkomt. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wie gaat nu wel? Vrijdag? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dus Forgotten Tomb komt helemaal niet naar NL? (dus ook niet Baroeg?) |
|
Nou, ben je mooi klaar mee. |
|
Ik check de vera site en die is niet geupdate... daar weten ze dus van niets... maar Ancient en FT ligen elkaar niet dus kan ook gewoon een 'grapje' zijn.... |
|
OP hun eigen site staat ook niets. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ik denk dat het vrij zeker is dat Forgotten Tomb dit weekend niet in NL speelt. |
|
quote: Lijkt me logisch... Ik doe de site niet en VERA wist het zelf nog niet eens. De bassist vroeg mij het mobiele nummer van Wokkel om dit nieuws door te geven. @ Zillah: Op de site van FT stond überhaupt niet dat ze kwamen, dat ding is niet echt up-to-date. |
|
Vreemd, Baroeg heeft hier ook nog helemaal niets van gehoord. |
|
LEZEN MENSEN !!! Ik hoorde het net pas. Deze 2 optredens zijn met Winter Of Sin en Ancient geregeld. Ik ken de bassist goed en kreeg een SMS dat FT had gecanceld omdat de bassist van FT geen vrij kon krijgen. Als ik de eerste was die het vernam uit eerste hand... hoe had iemand anders het dan al kunnen weten ??? |
|
hmz kut zeg Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Godverdomme, godver kanker ende tering. Nouja, niet naar Baroeg dus |
|
Wahahahaha mooie verklaring Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
Sjit. Dat wordt zondag dus gewoon een roes uitslapen zoals dat op bijna iedere zondag gaat en geen Baroeg. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Yup, en centen sparen voor de volgende gig. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 06-10-2005 3:32] |
|
quote: Whatever Het stond er sowieso niet op On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nou da's duidelijk, dat wordt zondag naar Arcturus en Red Harvest in de 013! Handig dat ik zo geen moeilijke keuzes meer hoef te maken Zenial |
|
Godverdomme. Forgotten Tomb is juist band die ik graag wou zien. Nou ja, ik zie nog wel even of ik naar groningen afreis. She Said Destroy in Black New York |
|
Ach ik ga gewoon wel! Lekker PUH!!! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |