IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 7-10 Ancient, Forgotten Tomb, Winter of Sin in Vera, Groningen Vorige pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-10-2005 19:07 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Net terug uit Rotterdam. Winter of Sin was verrassend goed alleen die keyboards zijn zwaar kut. Ancient had een rommelig geluid en was gewoon niet boeiend.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 10-10-2005 9:26 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Lekker ouderwets metal-avondje in Grunn ja!

As it burns vond ik verrassend goed (waarchijnlijk om dat ik voor het eerste toetsen wist te onderscheiden), WoS was ook het beste concert tot nu toe. Leuk voor de show dat Wokkel vuurspuwt! Maar de volgende keer misschien een meer 'evil' fakkel of toorts ipv een tuinfakkel van de gamma?

Ancient was ook boven verwachting goed! Mijn verwachting was een soort cheesy black of iets dergelijks, maar het was rauw en vrij strak en met een lekkere reverb over de vocals!

Dear dirty delightful old drunken old days

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 10-10-2005 9:48 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 19:07 schreef Verval het volgende:
Winter of Sin was verrassend goed alleen die keyboards zijn zwaar kut.

Ik vind ze juist helemaal geweldig. Het zijn een keer niet de standaard "oeh's" en "ah's". Ik mag het wel als een toetsenist zulke onconventionele dingen doet.

edit: geen derde band in Rotterdam?

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 10-10-2005 9:49]

Touché, pussycat!

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 10-10-2005 10:17 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 9:48 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik vind ze juist helemaal geweldig. Het zijn een keer niet de standaard "oeh's" en "ah's". Ik mag het wel als een toetsenist zulke onconventionele dingen doet.

edit: geen derde band in Rotterdam?

Ik vond de keyboards er niet bij passen en ze waren ook nog eens slecht te horen.

Helaas geen derde band.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 10-10-2005 13:26 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2005 9:48 schreef Sporty Voleg het volgende:

Mee eens! Een synthesizer kan meer dan een drieklank met "choir" of met "strings".

Dear dirty delightful old drunken old days

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com