|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Naar black metal concerten gaan is tegen mijn principes. |
|
Ik ga waarschijnlijk ook niet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: omdat er meer mensen in contact zijn emt mensen van de bandjes die spelen (forgotten tomb dus)..en forgotten tomb heeft een tijd geleden al aangegeven niet te spelen tijdens deze gigs (lees maar stukkent erug in eht topic alwaar ik en den bokkerijder dit al kenbaar maakte aan zm).... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Haha, mooi kut een paar dagen afzeggen met zo'n lullige smoes. |
|
Katafaaaaaaaaalk!!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik ga gewoon heen denk ik. Wel zonder Inas, maar goed. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 06-10-2005 14:30] Disko Disko Partizani |
|
vrees dat er een paar mensen bij de neus zijn genomen. FT heeft allang aangegeven niet te komen. Jammer dat publiek en zalen/organisatoren op deze manier behandeld worden |
|
quote: Inderdaad. Al helemaal als Fotgotten Tomb zelf tegen Ancient zegt WEL te spelen en bovendien zelf aangeeft pissed te zijn dat er verhalen worden rondgeslingerd over het feit dat ze NIET zouden spelen... |
|
UH? Dus ze komen wel? Of snap ik het nou weer niet? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Nee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nou, dat scheelt dan weer...hoef ik morgen nog maar uit 2 concerten te kiezen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Beetje offtopic, maar op zich een prima vervanger. |
|
[quote]Op 6 oktober 2005 20:37 schreef Violent God het volgende: Beetje offtopic, maar op zich een prima vervanger.[/quote Reken er maar niet op. Kwa genre is het toch net ff ietsje anders en bovendien krijg je dan praat, want dan staan er 2 bands van Wokkel in de set. En lijkt me niet echt lekker om 2X direct achter elkaar te moeten fungeren als zanger. |
|
As It Burns is de vervanger hoor ik net van één van de gitaristen van die band |
|
Hm, toch geen Vera voor Jorrie. Disko Disko Partizani |
|
quote: Ook niet voor Miri On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Pfoe, het wordt nog druk vanavond! Vriendin kon niet, en geen zin alleen te gaan. Disko Disko Partizani |
|
Ach, je mist er niets aan. Oja, het geniale Ancient natuurlijk |
|
quote: Beter! Die heb ik ook al een mooie tijd niet meer live gezien. |
|
Iemand? Hoe was het? Hamer? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Oh ja, Winter Of Sin was gaaf. As It Burns vond ik ook wel weer even leuk om te zien, hoewel het geluid wat zacht stond. Ancient vond ik geen flikker aan, maar da's een kwestie van smaak. |
|
Winter of Sin was inderdaad erg vet , As it Burns was niet helemaal mijn ding. En bij Ancient ook iets minder, het geluid was volgens mij ook niet helemaal optimaal. Maar verder een toffe avond |
|
Dus ik heb weinig gemist? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Winter of Sin was inderdaad erg gaaf. Maarten (drummer) is met sprongen vooruit gegaan t.o.v. de laatste keer dat ik ze heb gezien. Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe cd die op stapel staat. Wel jammer dat Wokkel zich zo liet gaan over Forgotten Tomb. Beetje overbodig, mijns inziens. Ancient was wel ok, maar het is geen band waar ik ooit iets van zal kopen of draaien. Hun geluid kon inderdaad stukken beter, zeker gezien de versterkers die ze op het podium hadden staan. Maar goed, dat zal wel een bewuste keuze zijn geweest. Erg sympathieke mensen trouwens. Samengevat: ik heb me prima vermaakt. Touché, pussycat! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |