|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoi allemaal, Wie gaat naar het ultieme concert van "HIM" dat op 22 september in Amsterdam Paradiso gaat plaatsvinden? Volgens mij wilt iedereen zanger Mr Ville Valo van dichtbij zien en horen zingen..... Zij lanceren e/o presenteren gelijk hun nieuwe cd. Het is enige concerten in Nederland en binnen 2 dagen al uitverkocht! Ik zoek zelf nu kaartjes want ik was te laat om een kaartje te bemachtigen.... Check hun website uit: http://www.heartagram.com/index2.html Laat mij even weten wie daar naar toe gaat en of er ergens nog een kaartje in de verkoop is. Greetzzz Miss BlackPearl |
|
Bruce Banner |
|
Sterf. |
|
quote: Kan Ville V. ineens écht zingen dan? |
|
quote: Hahahahaah ja inderdaad samen flauwvallen! Hij is echt een lekkerding anders dan de overleden zanger van INXS ( R.I.P.),maar TO DIE FOR Ga jij ook naar toe? |
|
quote:Yup. Heb er zin in! |
|
quote: Heb jij al een kaartje? Ik hoop 1 kaartje te bemachtigen want ik wil hun optreden voor geen goud missen! |
|
quote:Ik zit je te stangen. Je bent zo heerlijk goedgelovig aan het doen dat ik het niet over m'n hart krijg je verder te klieren. Ik ga niet. Ben niet zo'n fan van HIM. |
|
quote: He jammer, dit had erg grappig kunnen worden Zenial |
|
quote: Ik heb wel smaak hoor....zonder make-up is hij echt om op te eten. Believe ME! Unplugged van HIM is echt een aanrader.... |
|
quote:Ik ben stiekem ook maar een goed mens. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 03-09-2005 11:05] |
|
Maar waarom is dit het Ultieme concert van "HIM" dan? Gaat Ville zijn coming out aankondigen? Zenial |
|
quote:Ze lanceren een CD! |
|
into orbit? Bruce Banner |
|
quote: LOL |
|
quote:Niet zo flauw. |
|
zegt ie Bruce Banner |
|
quote: Goedgelovig ben ik ook niet helemaal maar als het over HIM dan ga ik ervoor.... wie niet! Wel jammer dat je geen fan bent van HIM.... |
|
quote:Make me one. |
|
quote: carcasstrid |
|
It's not gonna happen. |
|
quote: Gay [Dit bericht is gewijzigd door waterfiets op 03-09-2005 11:20] |
|
quote: Inderdaad jammer....maar wie weet..... Anders 19 sept naar Shepherd's Bush Empire te Londen(waar "Gun's and Roses" hun videoclip "November Rain"liet filmen) |
|
Hoeveel heb je over voor een kaartje? |
|
quote: Als Ville V BI of Gay is, who cares! Zijn concert was in no time uitverkocht (en niet alleen door gay's maar ook door Heterosexuals) Dus "It's all in the came"..... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |