|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Over amateurvoetbal gesproken, België is aan het verliezen van Bosnië. "I find your lack of faith disturbing." |
|
Ik speel alleen de derde helft Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Nou zou vandaag mn rentree maken na jarenlang blessureleed, moet er afgelopen donderdag op de training iemand bij me in de nek springen zodat ik mn hoofd nu nauwlijks kan draaien. Kutzooi! Maar goed wel wezen kijken bij de eerste wedstrijd, maar misschien was t beter om thuis te blijven. Maar hebben wel bijna alle hoogtepunten die in een wedstrijd kan voorkomen meegemaakt: eigen doelpunt, 11 man, twee rode kaarten, penalty en vlagger die geblesseerd uit valt. Kortom het was wel een spectaculair middagje, maar denk er niet graag aan terug. Volgende week beter. |
|
quote: Dat is ook de essentie van voetbal . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Ik speel zelf bij vvor. In rotterdam. Ik hoor nog in de B te spelen maar ik ben gewoon zo goed dat ik nu in de A1 speel. Verder hebben we een kut team. Alleen de verdedeging is goed. Dus vandaag hebben we met 3-0 verloren. Het stond na 10 minuten al 3-0, en toen kwam ik erin en toen ging het roer natuurlijk helemaal op |
|
Zelfkritiek is altijd goed . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: het ergste is nog dat de tegenstander met meer spelers in de kantine bleef zitten dan ons team.....Ook daar verloren we dus dik Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
quote: Ik weet precies waar ik goed in ben. En wat ik absoluut niet kan. Ik weet dus van mezelf dat ik een lompe zak ben die vaak bal en tegenstander raak |
|
quote: En dat bij een thuiswedstrijd.... |
|
Kom op jongens, 't is weer zaterdagavond, waar blijven de heerlijk eenzijdige verhalen over schoppende tegenstanders en partijdige scheidsrechters ? [Dit bericht is gewijzigd door Keeskozak op 10-09-2005 20:31] De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Heb vroeger gevoetbalt, kutspel. |
|
quote: Ik kan je alleen een verhaal vertellen over m'n eigen benenkrakende praktijken. Ik moest vandaag met een heel laag elftal meedoen. Dus ik dacht makkie . Maar die medespelers van me kregen de bal en gingen schaapachtig naar de bal staan kijken omdat ze de bal hadden. Dus het was 3-0 toen ik erin kwam. Even laten zien dat ik geen zacht ventje was. En na wat harde klappen (ook m'n eigen team kreeg gezeik van me) is het nog 3-2 geworden. Dus nu ben ik pissed off omdat ik geen 2 doelpuntjes heb gemaakt waardoor we zouden winnen. |
|
Speel wel waterpolo. 5e kwart is ook mijn sterkste kant |
|
quote: Als er een 5e kwartier zou zijn zou die voor mij in het ziekenhuis zijn |
|
quote: |
|
Tweede weekend van de competitie, nu al een vrije zaterdag.... Gaat leuk worden eind van het seizoen op dinsdag. |
|
En natuurlijk wint Kozakken Boys van het altijd lastige Sparta Nijkerk met 3-0. IJsselmeervogels, denk erom, we komen er aan en we zijn niet te verslaan. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
voetbal zuigt Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Het is ook ingewikkeld. Vandaag weer eervol verloren 11-6. M'n team is echt ongemotiveerd. Daardoor heb ik verdediger en aanvaller gestaan. |
|
M'n zoon zit sinds dit seizoen op voetbal. GAVC D2. 4 of 5 wedstrijden gespeeld nu, maar nog niet één gewonnen. Meest trieste verlies was 10-0. Ach, het komt nog wel... spelfout weggehaald... |
|
quote:Tegen SC Joure? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hehe, nee, daar moeten ze nog eens tegen. Zal waarschijnlijk de eerste zijn die ze gaan winnen. spelfout weggehaald... |
|
quote: Sinds ik in de D de C B en A heb gezeten heb ik zo'n beetje niets meer gewonnen. Dus het valt best mee |
|
Voetbal Is een gay en Naief spel Ja Man |
|
quote: *zat een benenbrekende sliding in* |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |