IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Amateurvoetbal Volgende pagina
Keeskozak
Wanker
Usericon van Keeskozak
Posted 03-09-2005 21:37 by Keeskozak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van KeeskozakQuote dit berichthttp://www.kozakkenboys.nl

Zijn er hier ook nog voetballiefhebbers die een favoriete amateurvoetbalclub hebben, zoals ik bv. KOZAKKEN BOYS ? Wij hebben vandaag gewonnen van de landskampioen A.S.W.H. . Hoe is het jullie cluppie vergaan?


De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben.


Curunír
Usericon van Curunír
Posted 03-09-2005 21:39 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Over amateurvoetbal gesproken, België is aan het verliezen van Bosnië.





"I find your lack of faith disturbing."


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 03-09-2005 21:44 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik speel alleen de derde helft


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 03-09-2005 21:55 by Pierced by the metal Wijzig reactieProfiel van Pierced by the metalQuote dit bericht

Nou zou vandaag mn rentree maken na jarenlang blessureleed, moet er afgelopen donderdag op de training iemand bij me in de nek springen zodat ik mn hoofd nu nauwlijks kan draaien. Kutzooi!

Maar goed wel wezen kijken bij de eerste wedstrijd, maar misschien was t beter om thuis te blijven. Maar hebben wel bijna alle hoogtepunten die in een wedstrijd kan voorkomen meegemaakt: eigen doelpunt, 11 man, twee rode kaarten, penalty en vlagger die geblesseerd uit valt. Kortom het was wel een spectaculair middagje, maar denk er niet graag aan terug. Volgende week beter.


Keeskozak
Wanker
Usericon van Keeskozak
Posted 03-09-2005 21:59 by Keeskozak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van KeeskozakQuote dit berichthttp://www.kozakkenboys.nl

quote:
Op 3 september 2005 21:44 schreef BARABAS het volgende:
Ik speel alleen de derde helft


Dat is ook de essentie van voetbal .


De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben.


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 04-09-2005 2:31 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ik speel zelf bij vvor. In rotterdam.
Ik hoor nog in de B te spelen maar ik ben gewoon zo goed dat ik nu in de A1 speel.
Verder hebben we een kut team. Alleen de verdedeging is goed. Dus vandaag hebben we met 3-0 verloren. Het stond na 10 minuten al 3-0, en toen kwam ik erin en toen ging het roer natuurlijk helemaal op


Keeskozak
Wanker
Usericon van Keeskozak
Posted 04-09-2005 9:36 by Keeskozak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van KeeskozakQuote dit berichthttp://www.kozakkenboys.nl

Zelfkritiek is altijd goed .


De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben.


gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 04-09-2005 14:12 by gelobte balwoppie Wijzig reactieProfiel van gelobte balwoppieQuote dit berichthttp://www.wateragaam.tk

quote:
Op 3 september 2005 21:55 schreef Pierced by the metal het volgende:
Nou zou vandaag mn rentree maken na jarenlang blessureleed, moet er afgelopen donderdag op de training iemand bij me in de nek springen zodat ik mn hoofd nu nauwlijks kan draaien. Kutzooi!

Maar goed wel wezen kijken bij de eerste wedstrijd, maar misschien was t beter om thuis te blijven. Maar hebben wel bijna alle hoogtepunten die in een wedstrijd kan voorkomen meegemaakt: eigen doelpunt, 11 man, twee rode kaarten, penalty en vlagger die geblesseerd uit valt. Kortom het was wel een spectaculair middagje, maar denk er niet graag aan terug. Volgende week beter.


het ergste is nog dat de tegenstander met meer spelers in de kantine bleef zitten dan ons team.....Ook daar verloren we dus dik


Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 04-09-2005 14:19 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 9:36 schreef Keeskozak het volgende:
Zelfkritiek is altijd goed .


Ik weet precies waar ik goed in ben. En wat ik absoluut niet kan. Ik weet dus van mezelf dat ik een lompe zak ben die vaak bal en tegenstander raak


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 04-09-2005 14:31 by Pierced by the metal Wijzig reactieProfiel van Pierced by the metalQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 14:12 schreef gelobte balwoppie het volgende:
het ergste is nog dat de tegenstander met meer spelers in de kantine bleef zitten dan ons team.....Ook daar verloren we dus dik


En dat bij een thuiswedstrijd....


Keeskozak
Wanker
Usericon van Keeskozak
Posted 10-09-2005 20:31 by Keeskozak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van KeeskozakQuote dit berichthttp://www.kozakkenboys.nl

Kom op jongens, 't is weer zaterdagavond, waar blijven de heerlijk eenzijdige verhalen over schoppende tegenstanders en partijdige scheidsrechters ?

[Dit bericht is gewijzigd door Keeskozak op 10-09-2005 20:31]


De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-09-2005 20:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb vroeger gevoetbalt, kutspel.


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 10-09-2005 23:21 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2005 20:31 schreef Keeskozak het volgende:
Kom op jongens, 't is weer zaterdagavond, waar blijven de heerlijk eenzijdige verhalen over schoppende tegenstanders en partijdige scheidsrechters ?


Ik kan je alleen een verhaal vertellen over m'n eigen benenkrakende praktijken.
Ik moest vandaag met een heel laag elftal meedoen. Dus ik dacht makkie . Maar die medespelers van me kregen de bal en gingen schaapachtig naar de bal staan kijken omdat ze de bal hadden. Dus het was 3-0 toen ik erin kwam. Even laten zien dat ik geen zacht ventje was. En na wat harde klappen (ook m'n eigen team kreeg gezeik van me) is het nog 3-2 geworden. Dus nu ben ik pissed off omdat ik geen 2 doelpuntjes heb gemaakt waardoor we zouden winnen.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 11-09-2005 0:02 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Speel wel waterpolo. 5e kwart is ook mijn sterkste kant


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 11-09-2005 0:04 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2005 0:02 schreef Iskariot het volgende:
Speel wel waterpolo. 5e kwart is ook mijn sterkste kant


Als er een 5e kwartier zou zijn zou die voor mij in het ziekenhuis zijn


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-09-2005 0:27 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
They're not gonna do shit. What can they do? Fuckin' amateurs.


Pierced by the metal
Usericon van Pierced by the metal
Posted 11-09-2005 3:22 by Pierced by the metal Wijzig reactieProfiel van Pierced by the metalQuote dit bericht

Tweede weekend van de competitie, nu al een vrije zaterdag....

Gaat leuk worden eind van het seizoen op dinsdag.


Keeskozak
Wanker
Usericon van Keeskozak
Posted 17-09-2005 22:34 by Keeskozak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van KeeskozakQuote dit berichthttp://www.kozakkenboys.nl

En natuurlijk wint Kozakken Boys van het altijd lastige Sparta Nijkerk met 3-0. IJsselmeervogels, denk erom, we komen er aan en we zijn niet te verslaan.


De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben.


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 17-09-2005 22:36 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

voetbal zuigt


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 18-09-2005 1:38 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2005 22:36 schreef just1me het volgende:
voetbal zuigt


Het is ook ingewikkeld.
Vandaag weer eervol verloren 11-6.
M'n team is echt ongemotiveerd. Daardoor heb ik verdediger en aanvaller gestaan.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-10-2005 18:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

M'n zoon zit sinds dit seizoen op voetbal. GAVC D2. 4 of 5 wedstrijden gespeeld nu, maar nog niet één gewonnen. Meest trieste verlies was 10-0. Ach, het komt nog wel...


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-10-2005 18:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 18:57 schreef varanus het volgende:
M'n zoon zit sinds dit seizoen op voetbal. GAVC D2. 4 of 5 wedstrijden gespeeld nu, maar nog niet één gewonnen. Meest trieste verlies was 10-0. Ach, het komt nog wel...
Tegen SC Joure?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-10-2005 19:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 18:58 schreef NecRobert het volgende:
Tegen SC Joure?


Hehe, nee, daar moeten ze nog eens tegen. Zal waarschijnlijk de eerste zijn die ze gaan winnen.


spelfout weggehaald...


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 09-10-2005 19:14 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 18:57 schreef varanus het volgende:
M'n zoon zit sinds dit seizoen op voetbal. GAVC D2. 4 of 5 wedstrijden gespeeld nu, maar nog niet één gewonnen. Meest trieste verlies was 10-0. Ach, het komt nog wel...


Sinds ik in de D de C B en A heb gezeten heb ik zo'n beetje niets meer gewonnen. Dus het valt best mee


Henry Kanker
Usericon van Henry Kanker
Posted 09-10-2005 20:47 by Henry Kanker Wijzig reactieProfiel van Henry KankerQuote dit bericht

Voetbal Is een gay en Naief spel


Ja Man


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 09-10-2005 21:12 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:47 schreef Henry Kanker het volgende:
Voetbal Is een gay en Naief spel


*zat een benenbrekende sliding in*


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen