|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Metalavond @ Ojeesee! Aanvang: 20.30 uur. Entree: 3 euro. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Waarschijnlijk aanwezig. AngelofDeath ook waarschijnlijk. Doomy ook mee? Heleentje mee? Oja *schop* enzo. |
|
quote: Ghehehehe.. |
|
Laatst in Atak de nieuwe nummers van Solarisis gehoord, klonk erg vet! Hopen dat ze snel weer een record-deal hebben Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
*kick* aanwezig gaat wel weer een gellige avond worden! |
|
quote: Groupie! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Extra info: Zaaltje Ojeesee Bands Solarisis The Lucifer Principle Burning Hatred |
|
Goedzo. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja hee men dwingt mij, van alle kanten.. het is niet eerlijk |
|
ah Mayo, krijgen we eindelijk een herkansing om ons "saaiheidsgehalte van Kings of metal " ongedaan te maken!!! |
|
en schop! |
|
quote: Ah The Lucifer Principle he? Yep, in de herkansing jullie. Ben benieuwd hehe. |
|
quote: Dat is best een eer, Mayo geeft niet zo snel tweede kansen [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 24-09-2005 19:14] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: |
|
quote:Nog ff zien of ik mee ga... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ahjaaaawel, gewoon naar Hardenberg ipv naar Apeldoorn. |
|
Lijstje! - buried_alive + I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: wie het laatst lacht...... [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 26-09-2005 7:57] |
|
quote: Ghehehe.. we zullen zien ja. Gewoon lekker spelen, ik ben ook aanwezig ivm mijn occultfest missie Ennem tsja in Arnhem, daaaamn.. was aanwezig met een mega kater. Waarschijnlijk speelde dat ook wel ontzettend mee in mijn waarneming hahaha. Hebben jullie er al een beetje zin in? |
|
quote: - buried_alive + - Nix + Rapture - Immo + aanhang [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 26-09-2005 17:14] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: of we zin hebben om te spelen?, mhwoooaaaa...................... ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ................................ ........................, lijkt me wel. We zijn druk met de voorbereidingen voor de opnames van onze tweede demo die nog dit jaar uit moet komen, een optreden is altijd welkom om de nummers nog meer te verfijnen...... hell yeah! |
|
- buried_alive + - Nix + Rapture - Immo + aanhang - MindlessMayo + AngelofDeath + Doomy (ik vind dat je moet beste jongeman haha) |
|
Ohja, iemand ook een route beschrijving voor lopende mensen vanaf station? |
|
quote: http://anwb.tms.tensingsks.com/tms/scripts/tgigw.dll?app=tms&cmd=route&output=html&rmode=fast&resseltype1=2&rescountryid1=0&resplaats1=Hardenberg&resstraat1=Stationsstraat+(hardenberg)&resstraatid1=48844&reslat1=52.573761&reslon1=6.625239&resdescr1=Stationsstraat+(hardenberg)%2C+Hardenberg&resx1=1609429&resy1=1986138&resseltype2=2&rescountryid2=0&resplaats2=Hardenberg&resstraat2=Hoogenweg+(hoogenweg)&resstraatid2=48073&reslat2=52.567922&reslon2=6.657590&resdescr2=Hoogenweg+(hoogenweg)%2C+Hardenberg&resx2=1611621&resy2=1985540&key=B2F611ADC8D54C1C02 't Is maar 2,5 km ..."Hate can only create more hate"... |
|
Nice! Heen. 3 euro is niets You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |