|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
7 oktober spelen Slechtvalk en Elexorien in de Gigant te Apeldoorn. Meer info volgt zo spoedig mogelijk. www.slechtvalk.com www.elexorien.com www.gigant.nl Bruce Banner |
|
Hhhmzz hmmz hhmmzz. Moeilijk, moeilijk, moeilijk. Eigenlijk vind ik dat ik bij alle 'metal' concerten in Apeldoorn aanwezig moet zijn maar naar een Slechtvalk optreden gaan kan echt niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Mag ik op de gastenlijst? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Kom je dan wel? ==> lultopic ofzo Bruce Banner |
|
Ill be there...Ik wil je wel eens zien spelen..En over slechtvalk praat ik pas als ik het gehoord heb..Al die discussie over christelijke blek mettoll. I dont give any shit about that.... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
gay Je moeder. |
|
quote: Fijn je te ontmoeten Gay...Ik ben Hetero [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 18-09-2005 19:50] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
AHAHAHAHA!11!11!! ...HAHAHA... HA... Disko Disko Partizani |
|
Hé! Ik maak hier de flauwe grapjes ja!!! En misschien voor de grap wel erheen. Slechtvalk wil ik best wel eens live zien, en Exelorian is goed voor me zm'ers in het wild lijstje... |
|
Hehe ik ben er wel iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
urgh gay Je moeder. |
|
Gay? Ben ik dan geen echte blekkie als ik naar Slechtvalk ga? |
|
was je dat al dan? hehe Je moeder. |
|
Nee juist niet, maar ik wil het wel worden! |
|
dan moet je eerst van metal af komen Je moeder. |
|
quote: Maar ik zit juist nu op een redelijk 100% metal! |
|
hehe kut voor je :D Je moeder. |
|
Slechtvalk... Wie neemt de stront mee? |
|
Vanavond dvd'tje van Slechtvalk gezien, en vond het helemaal niet onaangenaam oid. Apeldoorn is beetje te ver weg though |
|
quote: Hebben ze ook al een dvd...So bad kan het dus niet zijn [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 19-09-2005 7:08] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Nooit van meerijden gehoord??? Ik woon in Rotterdam en er kunnen wel 3 personen met me mee.. Duzzzz no exuses Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Nameless woont in Groningen Bruce Banner |
|
Trouwens, de site van Gigant vermeldt: Vrijdag 7 oktober Metalight met Slechtvalk & Elexorien metal/gothic Wie is er dan zo gothic?? Of is dat beredeneerd aan de hand van het eeuwenoude principe: "zingend wijf, dus gothic" ofzo? Bruce Banner |
|
het is gothic omdat er 15 jarige nu metal breezer gothics op af komen..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dat verklaart een hoop Bruce Banner |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |