|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hm, moet ff leren dat ik niet moet reageren op een post op de 1e pagina als er al 3 zijn. whatever. christenen? niet eens turven ofzo? triestelingen, gaan niet eens naar slechte bands! (dan zie je weinig concerten in een jaar ) |
|
quote:Praat geen poep, ,man iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
He doomy ga je morgen nog mee naar grunn??? see you at occultfest! |
|
weet ik, al ben ik niet de enige. ieder op z'n eigen manier. |
|
quote:Depends...heb je zin om 20km om te rijden? Kan geen slaapplek vinden in Zwolle... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Je kunt ook gaan bobben ha ha grapje. Wij hebben ook niet echt veel slaapplaats, hebben niet eens een slaapkamer! Zal het even in de groep gooien, je moet dan toch naar Epe? see you at occultfest! |
|
quote: Kan die niet in je keuken slapen, op het aanrechtblad Ehr, mijn mailtje ontvangen? |
|
quote: mot naar Epe ja... geen slaapkamer? LOL iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
je hebt al mail terug! Zal even overleggen over doomy met mijn vriendje ha ha, dus doomy je hoort nog van ons! see you at occultfest! |
|
quote:OK iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hey Doomy, je mag wel bij ons blijven pitten als je wilt maar dan moet je wel op de bank, op een matje of in de keuken! En zorg dat je dan 19.30 bij Mayo bent! see you at occultfest! |
|
quote: Oh? Hihi.. okee, vind het wel best ja. Doomy om 19.30 bij mij thuis ja Trio, jeeeeuj! |
|
zijn hier epenaren? |
|
Dat klinkt als een ziekte... |
|
quote:Tering man, krijg kanker oid. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
quote: Is het ook zo te merken |
|
quote:OK, dat gaat wel lukken! Tnx! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
het was wel erg gaaf moet ik zeggen ben blij dat ik toch geweest ben. Slechtvalk heerscht live. Heb ze nog maar even gevraagd of ze nou cd's verkochten, er was niet eens aan kraampie... Elexorien was ook tof trouwens, alleen jammer dat er weinig tot geen reactie was uit het publiek..... zelfde verhaal bij slechtvalk (vooral aan het begin) kortom het was gaaf ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
yeah het was best tof, ging wel lekekr enzo. Alleen jammer van het grondig verneukte monitorgeluid. Ik zat gewoon op gevoel te spelen, en dat ging wel ok geloof ik. Balen wanneer je je drummer niet kan horen, en verder alles ook vrij kut te horen is. Doomy nog even gezien,en stukkie trage meuk voor gespeeld Bruce Banner |
|
standaard apeldoorn weer dus niks gemist dus Je moeder. |
|
quote:Wie weet, wie weet. Zometeen was het me toch topless bediening. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Was wel weer gezellig iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Zie je wel, Jaap. Gaan wij een keer niet en de gewillige sletjes liggen voor het oprapen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |