|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En dat is één... |
|
quote: wat dan, luie flikker? je krijgt nog bier van me, voor die Augury cd Bruce Banner |
|
quote: Heb je Doomy en mij nog langs zien huppelen? Wij staan dr ook op hehehe.. *jippie* |
|
Ik zou niet weten hoe Doomy eruitziet eigenlijk, jou heb ik niet gezien, waar ergens sta je op de dvd? Moet ik een volgende keer toch maar ff kijken |
|
quote: Ergens.. ding 1 keer gezien, was wel genoeg. Opnamen waren in Hedon en we waren nieuwsgierig, maar goed.. was helemaal niks. Moest verplicht stil zijn en je mocht niet naar de plee tussendoor en men moest verplicht enthousiast staan doen. |
|
quote: Jezus! Ik bedoel Gompie! Naja, als ik hem weer een keer zie, dan zal ik beter op t publiek letten |
|
bescheiden schopje, aangezien het over 3 dagen is Bruce Banner |
|
Veel plezier met optreden luitjes |
|
quote: Damn, die DVD moet ik nog eens zien... Doomy in de reli-pit iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Vanavond allemaal naar Apeldoorn, godverdomme Bruce Banner |
|
ondanks dat ik er parttime woon wil er vandaag niet dood gevonden worden. vandaag dus arnhem en zwolle Je moeder. |
|
quote: Ook al christenfobie? |
|
hoezo christenfobie? alle christen die je in apeldoorn ziet lopen komen uit omliggende plaatsen zoals uddel harderwijk hoenderlo en zelfs zwolle ( of niet japie) |
|
en in Apeldoorn woont er geen een? Hoe troe! |
|
oke, bijna alle..... |
|
De christenen uit apeldoorn zie je niet lopen, die zijn undercover ofzo, hahahihi |
|
waar kom jij vandaan dan? uit kutterotteveen ofzo? |
|
Wil nu best graag zeggen dat ik uit Apeldoorn kom .. en christen ben .. helaas .. |
|
quote: Je bent niet in de Gigant te vinden vanavond begrijp ik? Je mist wat |
|
nope, 6 eur voor 2 bagger bands, nee bedankt [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 07-10-2005 16:01] |
|
Elexorien zit geen christen in hoor, dus mss mag je dat wel leuk vinden |
|
quote: juist! de gave mannetjes van verdelger zijn er vast ook. joepie! Je moeder. |
|
Ben er ook niet btw |
|
in plaats van dat je blij bent dat de metalscene niet meer zo inpopulair is. Verder zijn we allemaal 15 jaar oud geweest (op enkele uitzonderingen na dan, om je ff voor te zijn). Verder heb je wel gelijk *kijkt naar zichzelf, zijnde een regenboogmetalhead* negeer het gewoon, maar goed er moet toch IETS zijn om op te kankeren natuurlijk |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |