|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Next Waste Dimension, Dis in het altijd gezellige Popfront te Zwolle. Datum: 29 oktober Plaats: Popfront Zwolle http://www.zwols-popfront.nl/ Zaal open: 19:30uur Aanvang: 22:00uur Toegang: GRATIS |
|
urgh, zo zie ik mn ouders nooit meer in het weekend hehe Je moeder. |
|
Route beschrijving, made by Mayo: Voorkant station, richting rotonde.. alsmaar rechtdoor lopen. T-splitsing rechts af, langs water lopen en dan de eerste mogelijkheid links. Onder sassenpoort door.. 2e straat rechts langs postkantoor. Hier ga je straat links in en die loop je alsmaar rechtuit tot je op een plein komt te staan met links van je een grote kerk. Daar ga je rechts de winkelstraat in, tegenover de Yves rocher ga je straatje links in. Is het straatje van de V en D, alsmaar rechtdoor rechtdoor over bruggetje en dan zie je vanzelf een rotonde.. als je dan iets naar rechts kijkt zie je de branie. In de branie zit links popfront en rechts hedon. |
|
Aanvullinkje made by Frank : Die 1e rotonde aan je linkerkant als je voor het station staat : naar toe lopen en rechtsaf gaan richting water (dan kom je bij die T-splitsing waar je rechtsaf langs het water moet). Iets kortere weg : Station uit. Zebrapad over, dat straatje in dat er iets links naast zit, en dan 2e weggetje links pakken. Als je die uit bent kom je ook bij dat water, stukje naar rechts, links brug over en dan weer links onder die Sassenpoort door. (en de rest made by Mayo) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-09-2005 12:37] |
|
aha, dus zo moet je er komen!! |
|
quote: huhuhuh he said 'komen' |
|
quote: ... (foutje) [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 19-09-2005 12:39] |
|
Goeie opmerking. |
|
quote: Yeah, maar wilde het niet te moeilijk maken voor 'ons' simpele mettuls |
|
quote:o ja, dan komt dr ook niks van natuurlijk Vooral de terugweg |
|
quote: Taxi it is.. Voorgaande keren wel, lopen was eh te moeilijk en ik woon nog wel vlakbij de binnenstad. Voor jou natuurlijk helemaal ernstig, rollend naar huis Maarre jij bent er ook bij? |
|
quote:Haha rollend ja.. en ja, kbin dr bie [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-09-2005 8:32] |
|
Jeuj, gezellig hee! Oni ook mee? |
|
Ja vet. laat dat nu net het weekend zijn dat mij ege en ik 1 jaar in het huwelijks bootje rond doberen. word weer een leuke avond dacht ik zo Hee, Burzum. Sorrie voor al mijn spelfouten maar ik heb alleen maar een L.T.S. dieploma (vandaar mijn beroerde spelling) Please forgive me!!! |
|
quote: Tering.. Wat gaat een jaar hard! Naja, word inderdaad gezellig dan: & "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Yep |
|
NWD, mwah, om daar nou voor naar Zwolle te komen. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Daar moet ik bij zijn!! (Sjonge wat een slechte grap...) |
|
quote: Voor mij dan? *wink wink* |
|
quote: Hee leef jij ook nog! idd een ERG slechte grap, dude! kannie he.. Wel zin in jullie weer te zien spelen! |
|
quote: Zo levend als altijd... Weinig tijd om te posten sinds ik mijn Billy Sheehan les-dvd heb ontvangen Ik heb wel weer zin in Popfront. Vorige week opnames afgerond voor een drietal nieuwe nummers trouwens. Nu nog ff mixen. |
|
Jeuj, duurt nog lekker lang.. |
|
quote: Altijd! Maarrr, heb ze al gezien in het BWH. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Dus je gaat niet? Saaaaaai heurrrr! |
|
quote:Haha ah! Cool man! quote:En fikken en hoesje dr bie en loslaten op de menigte (voor een geringe vergoeding)? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |