|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, kut. Ik ben dan in... Roemenië Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Een week met twee vrijdagen? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Achjoh kan er ook wel bij, Noord Brabant heeft ook klaarblijkelijk de onafhankelijkheid uitgeroepen. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 20-09-2005 20:31] |
|
Hehehehe... Maar ik ga er zeker bijzijn op vrijdag 28 okt in de Baroeg Zenial |
|
Wat apart dat die 2 bands samen spelen. Maar goede bands zijn het zeker |
|
In de Baroeg speelt deze band dan ook nog: Eanna Zi Dingir (RO female folk). Nooit van gehoord. Verder kost het 7 euro en gaat de zaal om 20.00 uur open |
|
Laatste nieuws is dat die band (gelukkig!) niet mee komt waarschijnlijk. |
|
Daar kan inderdaad niemand echt rouwig om zijn. Hoewel ik drie mooie vrouwen die fijne folk/ambient muziek maken nooit een straf vind om te aanhoren... heb ik dit niet echt als passend in de package ervaren... geen ramp dus... behalve dan van het fysieke gebeuren. |
|
Go vervelend ik ga daar helemaal bij zijn..Lekker dicht bij de deur.... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
@viktor: je kunt denk ik wel bij mij maffen als dat nodig is maar dat bespreken we rond die tijd nog wel "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ben er waarsch. ook wel |
|
De Haagse band Doncker zal de avond in de Baroeg openen. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 06-10-2005 13:29] |
|
quote:Fijn, zeer fijn. Daar wilde ik t al met jou over hebben maar ik heb ook een plek in Nieuwegein (onder voorbehoud) dus even kijken hoe/wat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
|
|
jezus, wat een logo voor Doncker |
|
We wachten nog op het officiële logo, dus dit is tijdelijk. |
|
Nog meer die vrijdag naar de Baroeg gaan? |
|
ja "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Godverdomme,hier moet ik heen. Moet alleen even wat regelen op het werk. Anders misschien maar naar Bladel. |
|
Ben benieuwd naar Doncker, heb de set laatst in de oefenruimte gehoord en het klinkt weer kankervet |
|
vertel der eens wat meer over dan..? Je moeder. |
|
Doncker is een Haagse vijfmans formatie. Ze spelen Black/Death/Thrash met veel tempowisselingen. Doe daar een begaafde solo-gitarist bij, een vocalist die podiumprestatie hoog in het vaandel draagt, en je hebt een beukende en originele band. |
|
zoiets als...? Je moeder. |
|
kom nou maar gewoon kijken |
|
alleen voor doncker dan als ik kom, walpurgisnacht neem ik niet serieus en die didgeridoo fetish van negura bunget is eng Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |