|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
balen. Ik ga ook NB voor een gedeelte missen vrees ik, maarja. |
|
achja kom doncker iig even kijken, zie wel of ik daarna nog blijf Je moeder. |
|
demo zal ook te koop zijn, dus dat wordt een biertje minder |
|
kut! dan kom ik natuurlijk niet! huhuhuh Je moeder. |
|
quote: Woei. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 28-10-2005 15:53] |
|
Doncker - Bagger Walpurgisnacht - wel aardig. Goede drummer iig. Negura Bunget - Heerschend! Zenial |
|
quote: en hij is gebleven. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik vond Walpurgisnacht juist kut en Doncker wel aardig |
|
quote: Walpurgisnacht is wel gaaf alleen dit concert was niet echt hun meest indrukwekkende. Ohja en Negura Bunget was briljant. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 29-10-2005 12:11] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik heb nog wat foto's proberen te maken. Allemaal mislukt, dus bij deze wou ik even alle beledigingen die ik tegen slechte concertfotografen heb geroepen terugtrekken. Negura gast met z'n toeter: Negura Keyboard miepje: Eerste voorprogramma Doncker: Wat een fucking clowns waren dat zeg. Die zanger zag er echt niet uit en die linker gitarist is volgens mij nog dunner dan Lainedildo. En dan nog zo'n hemdje aantrekken Als ze nou nog goede muziek speelden was t nog iets maar zelfs dat lukte ze niet Walpurgisnacht: Vergeleken met doncker stukken beter (duh) maar nog weinig overtuigend Zenial |
|
die ene meneer van Doncker is wel erg rebels zonder lijkenverf, of hij krijgt er acne van, dat zou natuurlijk vervelend zijn en zou zijn kansen bij de dames ernstig doen verminderen, of hij mag het gewoon niet van zijn vriendin... vrouwen snappen ook niets van black metal Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Wel de enige van die band die niet gigantisch voor lul stond op t podium... Zenial |
|
quote: Die kerel van Doncker is een erg gave gast, hij moet gewoon z'n haar niet laten groeien. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Zo, was een tof avondje. Heb Doncker wel beter zien spelen, maar toch een alleraardigst optreden! |
|
quote: Daar heb je dan ook weer gelijk in.... ik moet zeggen dat de schmink van Bassie er meer evil uitziet dan die van de meeste black metalbands....als ik het zo bekijk kan die zanger zo Bassie vervangen Geef mij maar grote amerikaanse politiezonnebrillen [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 29-10-2005 16:20] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
doncker was erg gaaf, alleen de solo's knalden er veel te hard overheen. wel redelijk geluid verder. walpurgisnacht was dodelijk saai, heb ze beter gehoord. maarja toch blijft het een kutband en ze hadden minder goed geluid dan doncker. negura bunget was echt geen hol van te maken zo slecht was het geluid maar vooraan was het nog wel te trekken. ook totaal niet mn band maar iets met bier en even niet aan hun onderwerpen denken net zoals bij walpurgisnacht. Je moeder. |
|
Hahahaha mijn god.... "oh nee wat zingen ze nu toch weer? " Zenial |
|
het heeft iig geen fuck met bm te maken maar krijgen we die discussie weer hehe Je moeder. |
|
Ohja en als het geen BM is dan mag je het niet leuk vinden natuurlijk Zenial |
|
niet helemaal wat ik bedoelde maar wel verwachte van je Je moeder. |
|
Net zoals ik die domme, bekrompen en fout geschreven opmerkingen van jou wel verwacht? Zenial |
|
jep, net zoals mensen die niks willen begrijpen Je moeder. |
|
quote:Lul niet Jaap. Licht misanthropische bostrollen zijn best te combineren met bepaalde BM indeologien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |