|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Of je gaat de dag erna naar Babylon in Woerden natuurlijk. |
|
oja dat waarschijnlijk zowiezo. tenminste, niet te hard zeggen nog Je moeder. |
|
niet echt serieuze bm naar mijn idee Je moeder. |
|
Tijd terug materiaal van Walpurgisnacht gehoord, en dat was erg tof kan ik me herinneren. |
|
klopt maar nargaroth en behexen klinken ook niet zo erg en zijn ook niet echt serieus te nemen you got my point Je moeder. |
|
Ik denk dat die lui van Walpurgisnacht wel serieus met de muziek bezig zijn. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
de muziek ja Je moeder. |
|
Maar hun imago!! Denk aan hun imago!!!!!!!! OH VRESELIJK!!!!! Zenial |
|
quote: gewoon komen jij, hoer! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: juist, veel lucht om niks wel een image maar niet de inhoud en ja weet dat je het ander bedoelde hehe [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-10-2005 18:31] Je moeder. |
|
Deze hoer is in ieder geval aanwezig in de Baroeg. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
leuk! |
|
quote:Behexen is behoorlijk serieus. Ze zien er alleen vaak niet uit. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Zo. Geregeld. Ben er dus bij in Baroeg |
|
quote: Juist. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: |
|
Aerodis, ik neem je cd vanavond alvast mee "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Huphup negers, komen vanaaf. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Deze neger moet werken. In elk geval geen luie neger dus. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: sssst... doe je 'm wel in een discrete envelop... |
|
Kanker NS!! ehhh is er ook een speelschema? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-10-2005 15:35] |
|
doncker begint rond 9 uur geloof ik, verder weet ik het echt niet. |
|
AH dat is wel verneukt. Mijn laatste trein gaat @ 23:51 en een nacht doorhalen is geen optie ivm werk morgen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |