|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Aanwezig, lijkt me. |
|
deze lineup komt ook een dag later in de boerderij in zoetermeer! OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
vette shit, Samael praktisch om de hoek. |
|
quote: Dan moet ik daar ook bij zijn! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
obituary! De rest boeit me niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
samael en obituary? aparte combi, maar da's op zich goed. programmeurs gooien veel te vaak tien dezelfde bands op een bill . afwisseling = |
|
quote:Goed punt, ware het niet dat ik Obituary niet hoef te zien, maar Samael juist wel... *mopper* Oh well, meer tijd om bier te drinken I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: hmmmmm, bij mij zou het zo'n beetje precies andersom zijn.... |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
€ 24,- kaartje...... ga toch wat anders doen. |
|
Jezus wat een kut line up...te divers allemaal voor mij. Maroon en samael bij Obituary ?? Wie de fuck heeft in godsnaam deze package bedacht ??? Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb inmiddels de kaartjes gehaald, dat word weer vetjes raggen daar in de Bosuil! an evil incarnation of DEATH! |
|
Had in eerste instantie willen gaan maar deze prijs is echt teveel voor deze package. Zonde want vele zullen vanwege de prijs thuis blijven heb ik al vernomen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja....Het lijkt wel of het steeds fucking duurder wordt allemaal !! En waarom iedere fucking keer 4 fucking bands neerzetten verdomme ? Twee is meer dan zat, dan spelen die maar wat langer. heb het gehad met al die packages met 4 of meer bands.Je door drie kut bands heen moeten zuipen voor de band die je wil zien komt komt steeds vaker voor helaas Fuck the world and fuck you |
|
quote:Same here. Ik ga wel een bardienst bij Dynamo draaien en ik hoor wel hoe goed het was van degene die nog een afzakkertje komen nemen. Veel plezier aan zij die wel gaan. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
damn, helaas moet ik zelf spelen op die dag |
|
quote: Yup idd, wij wilden ook al met een paar man gaan (4 + 1 in de reserve) en hiervan gaan er dus al zeker 4 niet, ga toch geen 50 piek betalen hiervoor manne....... |
|
quote: Blijf dan niet thuis zitten huilen maar ga een paar kilometer verderop naar Jonosh je goedkoop vd wereld zuipen (flessen Dommelsch en Jupiler voor 1,50) entree maar 4,50 euro voor 3 bands (Walpurgisnacht, Fluisterwoud, Inverted Cross) |
|
Had Fluisterwoud graag weer willen zien ja want heb ze in Eindhoven vorige week helaas moeten missen wegens merchandise bezigheden in de Effenaar. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
tot weert! voor wie er komt! ik ga in ieder geval genieten! i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Indien iemand zo vriendelijk zou willen zijn de lengte alsmede de samenstelling van de set van Samael in Weert hier op zaterdag voor 19 uur te posten... Kan ik kijken of ik 25 euro ga lappen voor Samael in Zoetermeer.. |
|
mm heb er zin in! Hoef waarsch. maar voor 1 band lampjes te doen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Is die vierde band nu nog niet bekend?? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |