![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
schop! Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Ik heb besloten om toch maar mee te gaan, ondanks het feit dat ik op zondag altijd superlui ende suf ben. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Je moeder. ![]() |
|
quote: Dank u. Kon hem niet vinden met google op de een of andere manier ![]() ![]() |
|
quote: Nee hoor, toen zei ik van te voren al dat ik een luie neger was. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ow ok. Nouja het word vast gaaf. Maar die neger van een Rob gaat waarschijnlijk ook niet ![]() ![]() |
|
Waarom nu weer niet? Maar het wordt wel lekker brak zijn, helemaal met het feestje van drai er voor af eheh ![]() ![]() |
|
Ja, ik heb de dag ervoor ook een feestje, met tap ![]() ![]() ![]() |
|
Dat is geen antwoord op mn vraag, slettebak. ![]() |
|
Reservering staat vast, heb er zin an! ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Geldgebrek. Maarja ik heb hem beloofd dat ik hem op kom halen, dus komt wel goed. ![]() ![]() |
|
quote: Rob moet. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
jep bier! Je moeder. ![]() |
|
quote: Jij krijgt nog bier van me. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Ow je trakteerd? Mooi, dan neem ik geen geld mee ![]() ![]() ![]() |
|
quote: huh? nouja is best hoor ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Bij Lugubrum was dat, kreeg ik een kanker duur Paradiso biertje. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
ehh John, ik krijg ook nog bier van je. VEEEEEL bier. Die diensten in natura zijn niet gratis natuurlijk ![]() ![]() |
|
quote: Je kan een orale traktatie krijgen meer niet. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote:Oeh lekker, misschien kom ik dan ook wel ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Je komt ook, sloerie. Edit: en ga Earth luisteren, hup, hup. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-10-2005 15:53] ![]() |
|
quote:Hoe ga je je Aids-cd dan betalen? In natura? ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Iedereen komt, na mijn orale traktatie, hoer! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Mwa, dat zal Jim niet echt waarderen ![]() Maar ik doelde op geld voor bier uiteraard ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |