|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
schop! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik heb besloten om toch maar mee te gaan, ondanks het feit dat ik op zondag altijd superlui ende suf ben. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Je moeder. |
|
quote: Dank u. Kon hem niet vinden met google op de een of andere manier |
|
quote: Nee hoor, toen zei ik van te voren al dat ik een luie neger was. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ow ok. Nouja het word vast gaaf. Maar die neger van een Rob gaat waarschijnlijk ook niet |
|
Waarom nu weer niet? Maar het wordt wel lekker brak zijn, helemaal met het feestje van drai er voor af eheh |
|
Ja, ik heb de dag ervoor ook een feestje, met tap |
|
Dat is geen antwoord op mn vraag, slettebak. |
|
Reservering staat vast, heb er zin an! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Geldgebrek. Maarja ik heb hem beloofd dat ik hem op kom halen, dus komt wel goed. |
|
quote: Rob moet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
jep bier! Je moeder. |
|
quote: Jij krijgt nog bier van me. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ow je trakteerd? Mooi, dan neem ik geen geld mee |
|
quote: huh? nouja is best hoor Je moeder. |
|
quote: Bij Lugubrum was dat, kreeg ik een kanker duur Paradiso biertje. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
ehh John, ik krijg ook nog bier van je. VEEEEEL bier. Die diensten in natura zijn niet gratis natuurlijk |
|
quote: Je kan een orale traktatie krijgen meer niet. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Oeh lekker, misschien kom ik dan ook wel iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Je komt ook, sloerie. Edit: en ga Earth luisteren, hup, hup. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-10-2005 15:53] |
|
quote:Hoe ga je je Aids-cd dan betalen? In natura? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Iedereen komt, na mijn orale traktatie, hoer! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Mwa, dat zal Jim niet echt waarderen Maar ik doelde op geld voor bier uiteraard |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |