|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Verloren was tof. Gave combinatie van niet allerdaagse black metal met niet allerdaagse vocalen. Bij de snelle nummers van Paragorn Impure waren de snaarinstrumenten een brij-ige muur van geluid waar weinig uit op te maken was. Naar mate de set voorderde, en volgens mij er ook meer mid-tempo nummers gespeeld werden, werd de afstelling van het geluid beter. Erg zonde van de eerste nummers want deze band heeft zeker potentie. Hell Militia is saaie meuk Behexen was geniaal en raaste zoals het hoort. Het geluid was niet optimaal maar gelukkig zijn hun nummers vrij sterk dus was er noh behoorlijk goed wat van te maken. Archgoat is ongeinspireerde bagger. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Waarom had Trol eigenlijk een Marduk box mee? Had hij'm net gekocht en was hij er trots op oid? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ja, hij was er erg blij mee inderdaad. Maarja dat is logisch bij zo'n Legion fan als hij |
|
Eindelijk zijn Legion collectie compleet? Gefeliciteerd Trol, met je Marduk box. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: :D Je was wel heel schattig dronken |
|
quote: en hoe dat? ooit iemand met een oranje polootje en kort haar zien headbangen? dat is pas image! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 24-10-2005 13:32] Je moeder. |
|
quote: OMG LOLOLOL!!!11 Dood die poser! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Waren je foto's nog gelukt? Zenial |
|
quote: |
|
BVLAKK ARTZZ OV KRAIMMMMEEE!!!! BVLAKK ARTZZ OV KRAIMMMMEEE!!!! BVLAKK ARTZZ OV KRAIMMMMEEE!!!! Je moeder. |
|
Die cd nog gekocht? |
|
die heb ik al eeuwen gave shit, alleen nog sdteeds die rehearsel nergens kunnen vinden. en die craft heerst Je moeder. |
|
Ik had hem ook al een tijdje. Maar er lag genoeg gaaf spul daar. |
|
idd, viel me behoorlijk mee. ook veel; leuk vinyl, jammer dat ik geen vinyl meer luister (en geen 885645€ bij me had) svest - urfaust viel me wat tegen, de asmodee demo was erg gaaf maar dit is eigenlijk wat van hetzelfde maar met nog brakker geluid lijkt het wel... Je moeder. |
|
Ik had nog wel een Hell Militia shirt willen hebben. Maarja geld ging er snel doorheen |
|
inderdaad... nouja, draag toch amper bandshirts tegenwoordig Je moeder. |
|
Wel een gave polo, dat dan weer wel |
|
men moet eens met bandpolo's komen hehe mnaar goed ontopic sletjes of trol gaat je rapen! Je moeder. |
|
Ik heb helaas nog geen Planeet Aids cd |
|
ja.. die is volgens mij al uitverkauft! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
godver! |
|
nou, die xc dis er nog wel, maar neit eme rbij ons.. volgens mij heeft displeased hemw el... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ah dan kijk ik daar wel even |
|
zag hem gisteren nog in de bakken liggen volgens mij Je moeder. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |