|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
raymown3d Je moeder. |
|
whahahahahahahahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dat viel nog vies tegen, ik heb een cursus fotograferen voor mongolen nodig geloof ik. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
hehehehe Je moeder. |
|
quote:Ik heb een demo nummer gehoord, geen idee van welke, maar dit klonk (qua geluid) toch echt heel veel beter. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Bek houwe jij!! Of ik gooi je eruit.. oh fukk.. Nou.. de volgende keer dan!! Stelletje hoeren... |
|
quote: Hehe ow jammer. Nouja even verder zoeken naar goede foto's Zenial |
|
quote: Even een poging tot bewerken doen één dezer dagen en dan plaats ik ze op mijn site. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: he wie belde raymown3d op zodat hij terug kwam/ he? he? hee??? Je moeder. |
|
Dat Paragorndinges klonk leuk, zaten leuke stukjes in, eerste keer dat ik hoorde, maar niet slecht nee. Kathaarian life code Hell Militia.. boring as hell. Behexen had leuk moeten klinken, maar kon er niet veel van maken in die brij. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
yo ik heb misschien nog wel wat aardige foto's de filmpjes die ik heb gemaakt zijn ook wel lache, goeie kwaliteit al zeg ik het zelf. Ik ben te lui geweest om alle voorgaande reacties te lezen, maar ik vond Behexen wel echt fucking geniaal, had ik echt niet willen missen. ik heb nog eens een paar nummers van dat Archgoat zitten luisteren en het is eigelijk wel lachwekkend. ouwe band dus verdiend het misschien ook wel als hoofdact, maar gezien de reacties van het publiek had behexen wel als laatst gekund. weet iemand trouwens de playlist van behexen? 'Vo |
|
Aargh Hollanders!! Gisteren toch nog even voor wat vernieling en decadentie gezorgd in jullie visbokaal...was ons een genoegen! Enkel die PA-man, wat een lul! Verder: PI: super, enkel jammer van het geluid Hell Militia: niks van gezien, maar weet dat dit ondertussen één van de betere live bands is van het moment Behexen: te weinig van gezien om deftig oordeel te vellen, maar hou ni zo van die opgetutte verkleedpartij 'black metal' outfits Archgoat: deed me ENORM aan Beherit denken, kon er wel iets mee... |
|
quote: En u bent..? Ah wacht zie t al in het profiel. Ha cool wanneer komt die debuut cd uit? Zenial |
|
kan ik jammer genoeg niet concreet zeggen, maar ik hoop dat ie dit jaar nog uit is... |
|
Verdomd! Luie vlaamerianen.. Ik dacht eens opgevangen te hebben dat jullie al wel klaar waren met het studio werk? Oh.. en natuurlijk ontopic; Het was gaaf gister, ik was dronken, doomy was handtastelijk en kwelgeest was de grappigste thuis. |
|
|
|
quote: Had dat dan even gezegd, snol!! |
|
quote: Krijg smaak!! |
|
quote: Kom op! zelfs kwellie vind het niet leuk! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Die heeft nog nooit smaak gehad |
|
de bassiste was nog het leukst Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Ze zaten trouwens weer flink te spuiten en te snuiven die lui Tering. |
|
Hell Militia was ook wel gaaf ja, PI, Verloren en Behexen eveneens (wel erg kort) , alleen van Archgoat had ik veel meer verwacht, dus maar weggegaan...was een gezellig middagje/avondje iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: foto! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |