|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh ja, datum is wel te vinden op www.hetpodium.nl [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-12-2005 14:03] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
28 januari. IK BEN DR BIJ JAJAJAJAJAJAJAAA |
|
Braaf. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Anders kijk je even. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Oh die datum Jeetje, dat is wel heel lelijk toegevoegd! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Lieve NIX. Help je dat ff onthouden tzt? Wellicht kom ik dan ook even aanwaaien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, ik weet dat ik lief ben. Onthouden doe ik ook wel, I.N.R.I en Pulverizer! Moet je me tegen die tijd maar even naar vragen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Alleen als we dan onze gelande Pizza gaan eten, lieverd. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Geland uit de ruimte? Maarre, tja, dat zien we dan wel weer. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Awww een date.. |
|
Is trouwens wel gelijk met Children of Bodom in Podium Hardenberg, dus dat wordt nog een dilemma... see you at occultfest! |
|
quote: Welneeeee... makkelijke keuze! |
|
quote: Nou, ontzettend. CoB in Podium of INRI in Podium. Hoogeveen dus! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee, pizza eten! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik denk, dat ik hier ook wel ga zijn! |
|
quote: Lijkt me op zich wel handig ja Groeten aan je broeder, dat was je broer toch? Duurt nog wel lang trouwens, pfffffff! |
|
quote: Yep, da's mijn kleine broertje (hoewel hij bijna een kop groter is) Groeten terug overigens. Hij heeft zich prima vermaakt in Hedon. |
|
quote: Yeah gezellige avond in Hedon, zeker weten. In ieder geval tot in januari dan maar, drinken we eff een biertje/chocolademelk/bitterlemon ofzo. Overigens jammer dat ze niet mee naar rock inn gingen, maarja die ging toch ook al snel dicht en ik was te ziekjes om het nog later te maken. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-10-2005 14:20] |
|
quote: Ze? Volgens mij heb ik iets gemist. |
|
Oeehhhh leuk!! I.N.R.I weer zien!!! |
|
Dit wordt gaaf! INRI en Massive Asshole, cool! You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: Voor ons ook hoor: we kunnen op de fiets dus kunnen we allebei bier drinken, het is goedkoper qua entree (kunnen we nog meer bier drinken!) en bovendien is het een onwijs gave line up, vooral INRI natuurlijk! Ben ook benieuwd naar de nieuwe zanger van Massive Assault. En ik hoop dat het een volle bak wordt!!! see you at occultfest! |
|
quote: Ze als in hun.. als in zij.. als in.. pff nouja als in 7th fallen angel en uwer broeder en Frankie en Oni en en en.. pff de rest. |
|
Haha gaaf trouwens, Zwolle goed vertegenwoordigd in Hoogeveen dan ghehe. |
|
zeker v/d party!!!! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |