|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Deadcell en TMDC remixes zijn ook binnen! Djeez wat vet allemaal! |
|
@ Spectre: Nice! |
|
Niet dat jullie er echt wat aan hebben nu, maar de vettigheid is niet van de lucht bij de eerste die binnen zijn gekomen. |
|
Gaan jullie het nog masteren zodat alles ongeveer hetzelfde volume hebben? In andere woorden, moet die van ons luider? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, de boel wordt nog gemasterd. Regelen we zelf wel. die van jullie is prima op volume volgens mij. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ben benieuwd naar de nieuwe versies.... |
|
NEXT WASTE DIMENSION’S REALITY 2.0 - Verrassende en talentvolle acts remixen album NWD - Goede muziek moet je delen. Uit muzikale nieuwsgierigheid en experimenteerdrift vroeg metalband Next Waste Dimension enkele talentvolle en verrassende acts een nummer van haar album Rewire Reality op eigen wijze te remixen. Stampende beats, soulvolle rap, brute gitaarsamples en weirde glitches, het is slechts een kleine greep uit het verbluffende resultaat. EDIT: Later meer info Gig 29.11 – WINSCHOTEN, Boelie's Pub (Sodom Metal) [Dit bericht is gewijzigd door niles op 13-11-2008 17:11] |
|
Gaaf! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ligt het aan mij of werkt die remix myspace niet? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Haal de punt achter de link maar weg. Het is een soort van kinderslot denk ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik denk ook dat het een soort van kinderslot is Thanks & doei! *gaat tracks checken* [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-11-2008 17:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik denk ook dat ik een serieuze opmerking maakte Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Grappen die je moet uitleggen zijn altijd de beste Ik vind de CHD remix door die overstuurde drumcomputer niet zo geslaagd trouwens. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gelukkig maar dan, anders moest ik me serieus zorgen gaan maken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Fixed! |
|
quote: +1, maar dan voor nu Eerder kon ik de liedjes wel luisteren maar nu verschijnt er niets... [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-11-2008 14:56] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Tot nader bericht uitgesteld... |
|
OK. Dan merken we het wel weer Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Een korte gig update: 22.jan.2009, Dynamo Eindhoven (UNDERGROUND FEST II w/ Hanzel und Gretyl & Deadcell) 23.jan.2009, Burgerweeshuis Deventer, (w/ Disquiet, Mirdyn & Spoil Engine) 31.jan.2009, Estrado Harderwijk (w/ Portall & The Difference) Uiteraard allen VJ-show! |
|
quote:GAAF!!! Nu ga ik zeker |
|
Yep, nice! |
|
Wederom een korte gig update: 22.jan.2009, Dynamo Eindhoven (UNDERGROUND FEST II w/ Hanzel und Gretyl & Deadcell) 23.jan.2009, Burgerweeshuis Deventer, (w/ Disquiet, Mirdyn & Spoil Engine) 31.jan.2009, Estrado Harderwijk (w/ Portall & The Difference) 06.mrt.2009, Atak Enschede (w/ Deathstars & Sonic Syndicate) Morgenavond Dynamo dus. En uiteraard allen VJ-show! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |