|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Woop woop! Eindelijk! Wait... "This track is currently not available" edit: ah, zo doet de boel het wel: http://soundcloud.com/next-waste-dimension/sets/signal-to-noise-1/ [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 05-05-2011 13:30] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hij is via de site een beetje grillig merk ik idd. |
|
quote: Eddy Borremans (ex-NovAct/Morgana X) en onze eigen Rikkert/Groovegrinder natuurlijk |
|
quote: OK, die Eddy ken ik niet. Ik neem aan dat Rikkert geen cleane zang doet op dat nummer Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Eddy ooit leren kennen bij de Metalbash-voorronde en sindsdien stond ie op ons lijstje |
|
quote: |
|
Next Gay Dimension. Hihi. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
[NIEUWS] Next Waste Dimension stopt! Maar nog wel een nieuw album uit en het finale optreden op 1 okt op Havenrock (Deventer). Bij zijn dus!! |
|
Jammer, andere bands krijgen voorrang? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nou ja, bedankt voor de muziek dan maar Erg fijne band. Geen Solarisis, geen NWD, het is kaalslag. MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Is niet meteen de aanleiding. Er bestonden al langer dingen naast NWD. Komt vanuit de band zelf. Veel toffe dingen gedaan, zowel muzikaal als qua overige aanpak. Daar is de rek nu uit. Maar komen ongetwijfeld andere dingen voor in de plaats. [Dit bericht is gewijzigd door niles op 08-08-2011 12:00] |
|
quote: Control Human Delete gaat gewoon door Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Thanks! En om de pijn te verzachten, komt er dus nog een nieuwe plaat die we met de gebruikelijke zorg en aandacht hebben gemaakt. |
|
Jammer, wat ik ken van jullie vond ik behoorlijk gaaf. Gelukkig ga ik jullie live zien 1 oktober. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
METAL FANS ATTENTION! After 11 years, 3 demos and 2 albums Next Waste Dimension has come to an end. On this occasion we release our final album Signal To Noise as a free download. Follow this link to download the tracks! http://www.nextwastedimension.com/NWD/Signal_To_Noise.html Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Damn right! Tevens op die pagina de nieuwe clip bij het nummer Closure. Checken die handel! |
|
NWD gaat er tenminste wel uit met een knal. Enorm lekkere nummers, vooral Sigma Xi is een favoriet. |
|
quote: Blijft vet nummer, ja! Zo te horen wat nieuwe/andere keyboard-lijntjes dan op The Schizmatic EP? Oh, en ook een stukje gitaarlead erbij, geloof ik. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Klopt Olav. Is de evolutie he. Zang is ook ietsjes anders trouwens. |
|
quote: Zang viel me niet zo op, zal ze een keer aandachtig naast elkaar leggen! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Is ook niet heel schokkend hoor |
|
Ik ben het album aan het downen, maar het Prodigy nummer is niet beschikbaar als download Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zeg niles, is die bas in jou avatar van jou of is het een wens instrument? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Mine, mine!! Heb hem alweer flink wat jaartjes. Erg fijne bas. Licht, snelle hals en goede sound. Ben wel fan van de combi Ibanez/Bartolini. Die ramp tussen element en hals is trouwens ook erg prettig voor fingerstyle bassen. Alleen kun je je vinger niet onder de snaren krijgen voor het plukken (bij slappen), dus heb dat ding er niet altijd opzitten. Bij opnemen wel. Eerste NWD-plaat volledig mee ingespeeld, op de tweede staat één stukje (in Sigma Xi). |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |