|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Gig update: 06.mrt.2009, Atak Enschede (w/ Deathstars & Sonic Syndicate) 12.apr.2009, Hedon Zwolle (w/ Tankard) |
|
quote: Leuk! |
|
Ik heb een mini cd en het debuutalbum gekocht en ik vind de mix met house niet echt in balans; het is toch meer metal met house invloeden; is het niet een idee om het dance gedeelte wat meer uit te breiden? Hiermee bedoel ik niet een ritmebox eronder te zetten want dat is altijd stompzinnig. Ik denk eerder aan bepaalde supergroovende beats drummen, al dan niet in combinatie met een drumcomputer. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dan ga je ervan uit dat zij een andere balans willen vinden. Wat je probeert te zeggen is dat jij meer dance/house invloed zou willen zien, toch? Dat Xe-None is veel meer een symbiose, maar die maken dan ook meteen kutmuziek. Als je dit soort dingen interessant vindt zou je ook eens Combichrist moeten checken, dat is wat meer industrial met wat metalinvloed (vooral in agressiviteit en vocalen). Ik vind het gaaf zo, ben benieuwd hoe de heren verder ontwikkelen. Zit nog genoeg ontwikkeling in de band om het interessant te houden Meer house hoeft niet per se, maar het mag (van mij ) wel geflipter (maar dat mag het bijna altijd wel van mij ). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Deze band afgelopen week gezien, erg apart! Eerst even wennen maar vond het toch wel erg goed |
|
quote: Ja, he! quote: Dat is zeker een idee. Net als minder dance, zullen bepaalde personen ook niet erg vinden. Muziek ontwikkeld zich natuurlijk, iig bij NWD. Zelf hou ik niet zo van (na)gedrumde beats. Ook niet van akoestische drums als een drumcomputer laten klinken, of andersom. Wel kan ik je zeggen dat in de nieuwe nummers (die op album nummero twee zullen belanden) beats en drums meer in elkaar zijn schoven. Of anders gezegd meer over elkaar heen liggen. En het tempo ligt hoger. |
|
Rewire Reality is nu ook als download beschikbaar. Op deze plek zijn de nummers te downloaden voor EUR 0,99 per stuk. Check! |
|
Uw favoriete metal en dance samenvoegers hebben een nieuw liedje te luisteren: Ode To Revolution. Uiteraard voorzien van treffend VJ-werk. Ode To Revolution Is onderdeel van het NWD's nieuwe album Signal To Noise. De opames zijn in volle gang. Zoals het NWD betaamt, laat Signal To Noise weer genoeg nieuwe geluiden horen: dansbaar, extreem en relevant. Tot die tijd: Ode to Revolution! Website NWD |
|
als dat geen dikke hit wordt..! heel vet niles! dikke grijns in't begin als dat polkaritme inzet en rechtsonderin beeld die soldaatjes in de maat achteruit huppelen hehe.. |
|
Die grijns had ik ook; goed getimed hehe Gaaf nummer weer, maar zoals ik al eerder zei vind ik het nog steeds geen versmelting van dance en metal, eerder klinkt het als metal met hele creatieve keyboards eroverheen. Van de D&B break krijg ik slechts een "TMDC tussen de nummers door"-gevoel. Fragmentarisch. Misschien dat er meer synthese op de rest van het album gevonden is. Ben iig erg benieuwd! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
klinkt wel tof, maar k heb denk toch wat meer met ...And Oceans. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Thanks! Vroeger, toen er nog gehuppeld werd in oorlogen |
|
Jullie gaan nu echt een kant op die ik niet meer trek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nieuwe NWD plaat staat op het gasfornuis, heeft nog wat ingrediënten nodig, moet nog even koken...maar de menukaart ziet er veelbelovend uit. Er wordt gewerkt aan een pittige bite die de goede, gevestigde smaak danig op de proef zal stellen. Uiteraard houdt de derde hond in het kegelspel u hiervan keurig op de hoogte. Om de honger te stillen kan ik u van harte Schwarzblut als voorgerecht aanbevelen. Hier is de pan zojuist van het vuur genomen en wordt 'Das Mausoleum' eind maart 2010 door Alfa Matrix wereldwijd geserveerd. Een voorproefje kan hier genoten worden: === SCHWARZBLUT live === 04.dec.2009 DEN HELDER UnterWelt 6, with NG-Pro 05.dec.2009 AMSTERDAM Winston 11.dec.2009 SITTARD Downhill IV Festival/Fenix, with Das Ich 02.jan.2010 UTRECHT Cybercase Tivoli De Helling, with XMH 15.jan.2010 MIDDELBURG Black Mass/Bar American, with Deadcell 06.feb.2010 EINDHOVEN Dynamo, with Gothminister 26.mar.2010 LEEUWARDEN Radio Activity/De Gloppe [Dit bericht is gewijzigd door groovegrinder op 04-12-2009 9:57] |
|
@spectre: 2010 vallen ook de remix rechten van Rewire Reality in onze handen. Ik voorzie een prachtige uitgave! |
|
Erg gave clip! Muzikaal zal het nooit mijn ding worden, maar veel succes overal mee gewenst. Boeiender |
|
quote:Vet! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Inderdaad! Om maar bij Groovegrinder z'n beeldspraak aan te sluiten: wat in het vat zit... |
|
quote: Treedt NWD nou op op 5 december in Winston? Ik kan nergens iets vinden op een site, of ben ik scheel bezig? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Potverdorie, da's lang geleden, NWD live zien. Hoe laat 5 december@Winston? Heb net late dienst van collega overgenomen op die avond :-( |
|
quote: Nope, NWD speelt daar niet. Groovegrinder loopt de verwarrende spamkoning uit te hangen. Gaat om Schwarzblut. NWD heeft momenteel geen gigs staan. |
|
quote: Ah jammer. In dat geval ga ik maar in een kroeg de sint ontwijken. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Reden te meer om Amsterdam weer eens aan te doen als de plaat af is. |
|
Hoogste tijd voor een update! Ga naar http://www.nextwastedimension.com/NWD/music.html voor samples van vier nummers van het komende album Signal To Noise. Dan weet je wat je ongeveer te wachten staat! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |