|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
zangeres van within temptation. brrr *smilie met brekent trommelvlies* enne die zangeres van aften forever (omdat ze verkouden was) (jaja) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Op de live-cd van Rammstein -> Mutter staat ook een nummer waar Till erg vals zingt. the only pleasure is pain |
|
quote: Goh, nu al bezopen ofzo? en catastrophic klonk niet geheel helder ind e baroeg, magoed. Speak dutch or die Life doesn't get much better than this! |
|
Sharon KAN NIET vals zingen en al zou ze vals zingen zou het nog steeds geweldig klinken ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen |
|
Sharon |
|
Bart Smits(ex - The Gathering) kan er ook wat van...Op die eerste Wish CD. Die ik overigens wel te gek vind. |
|
Quorthon van bathory kan soms ookw el vals zingen, bijvoorbeeld in sommige nummer van Twilight Of The Gods. |
|
quote:hmm zeker niet op Dynamo 97 geweest ?? |
|
Ik heb sharon wel eens behoorlijk van de toon af horen glijden hehehe |
|
quote:Zeker in '98 niet op een bevrijdings festival geweest toen within ook speelde. grrr.. Vind haar stem zowiezo al niet geweldig. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 23-12-2001 15:51] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Cadaveria van OperaIX kan er ook flink naast zitten afen toe Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
zanger van iced eart ook weleens, maar dat vergeef ik hem meteen, zo hoog kan ik nog niet eens komen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Matthew Barlow? Hmmm. btw no pun intended met Cadaveria... [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 23-12-2001 15:52] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: die hele live aus berlin cd ook Je moeder. |
|
Heb je Isengard dan wel es gehoord, klinkt ook niet al te helder sebinsagoil |
|
geen fout woord over Isengard Markie. -offtopic, hailz & welcome my friend- |
|
Corinne heeft op de tweede cd van Acrostichon (Sentenced) naast het grunten ook gepoogd normaal te zingen......HET BEHANG KRULDE VAN DE MUREN!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 24-12-2001 2:05] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vals? Bruce Dickinson, natuurlijk! Maar dat geeft niks, want het is wel Bruce. En verder heb ik die eerste zangeres van the Gathering een keertje heel vals horen zingen (wel heel constant, overigens). En natuurlijk mag mijn eigenste Voleg niet ontbreken. Maar bedoeld vals mag toch zeker? Sporty Touché, pussycat! |
|
quote: Sharon kan idd niet vals zingen... omdat ze live met een DAT-tape meezingt. Op Aalst Rockt deze zomer kreeg ze tijdens het bisnummer opeens een hoestbui en ze kon niet meer verder zingen... Toch ging haar stem lustig verder... Sinsdien heeft Within Temptation toch enigszins afgedaan voor mij.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: neej Jaap.... sorry ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
stiekem wel Je moeder. |
|
amethyst op die 1e cd van hen hoezo vals... http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
kan je met gruten vals zingen dan, eheh! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ik vind het opzich wel een ok band hoor...maar hij zingt af en toe wel vals...kan je niet ontkennen. Prooscht sebinsagoil |
|
sharon is tegenwoordig gewoon zeer goed en zit er niet naast, punt uit, klaar als een klontje. Floor is ook heel erg voor uitgegaan en zit er ook maar zelden naast. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |