|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Quorthon @ bathory |
|
Lacrimosa in Hof ter Loo in Antwerpen. Die (vent) kan gewoon niet zingen Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
die gast van united states of whatever wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Maar da's wel mooi vals |
|
Ihriel van Peccatum... ik kan het niet vaak genoeg zeggen! AARGH! |
|
quote: haha, ja, da's nie normaal meer ! maar op een of andere manier stoot het me niet af, past wel bij de muziek. (ik ben wel alleen vertrouwd met viking-metal-era-Bathory) In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Wolfsmond - Greet the beyond world van Des Duesterwalds Reigen. Dat moet je een keer gehoord hebben. Het is wel zo godsgruwelijk vals gezongen. |
|
Grunter/krijser van Disavowed grunt/krijst vals. |
|
Geen slecht woord over Till Lindeman en Matthew Barlow he jongens en meisjes!! Wie zong vals? Sharon heb ik wel eens vals horen zingen iig. voor de rest schijnen de zangers en zangeressen zich bij mijn concerten te kunnen beheersen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
De zangeres van Orphanage is om te huilen, wel zonde, want de rest van de band is best goed. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Henry (God Dethroned) als ie live het nummer "Serpent King" doet. Het cleane refrein dan. Je merkt dat ie het niet leuk vindt om te zingen, en dan gaat ie midden in het cleane stuk maar weer over op een scream Verder: -Deinonychus op "Weeping of a Thousand years" (maar dat hoort natuurlijk zo... ) -Lord PZ. Op zowel Peccatum als Source of Tide. Ihriel vind ik nog wel gaan (ook niet supersterk) maar die PZ is echt om te . Zonde eigenlijk, want muzikaal is Peccatum beresterk! (Ihsahn ) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |