|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
OZZY natuurlijk! of is dat "dissonant"? maarre... OZZY rules!! |
|
nee, das Irritant |
|
Ik zing heel goed vals!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ikke nog beter Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Dornenreich op Wacken dit jaar... aragh.. ik kende de band alleen van naam. Bleek vrij saai te zijn, en tot overmaat van ramp kon die gast ook nog eens totaal niet clean zingen |
|
danse macabre heb ik in juni gezien pijn aan de oren, die kerel kan NIET zingen |
|
quote:Dat was inderdaad wel tenenkrullend slecht ja. Wat een gekerm.... |
|
Fear Factory op Dynamo 93. Lang geleden, maar nog vers in mijn geheugen... (vooral nummer Scapegoat. auw auw auw). Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Keith Caputo op Lowlands 2000. De solo's van Joey Z. bij Life of Agony waren zowiezo altijd nét een beetje naast. Dat was dan wel weer gaaf. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
kvond het vorig jaar redelijk vals klinkend van WT op graspop, kan natuurlijk ook aan de PA liggen |
|
quote: Waar zingt Sharon niet vals? Ze pusht veel te veel. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 08-08-2002 19:25] |
|
Rhapsody op Biebob fest een jaar of 2 geleden! Kattegejank van die zanger!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
En tuurlijk, Ancient Rites nu en dan. De stem dus, maar dit is al lang geen 'geheim' meer voor velen, denk ik? Je kan me de bout hachelen! |
|
die vent op angels fall first van nightwish, vond ik altijd wel humoristisch sukkel |
|
ja! Fear Factory DOA 93! dat was lachen, zijn hese stem sloeg de hele tijd over bij de "zuivere" stukken. NOOOOOOOOO, NO, HOOOOOhuuuuuu..... (imitatie Scapegoat) maar wel cool... |
|
quote: De hele band was toen bagger. Nee, Rhapsody is nu niet bepaald een band die je live moet zien. |
|
-Sid Vicious die 'My way' van Sinatra zingt -Till van Rammstein zingt ook serieus vals...zeker live Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
*schop* Dimmu Borgir - For All Tid - 03 - Over Bleknede... Voor dat nummer hadden ze guest vocals gebruikt (ene Aldragh)...hadden ze beter niet kunnen doen |
|
Wel eens dinosaur jr gehoord |
|
Die zangeres van Izengrim....... Hilarisch, ging ze ook nog staan kreunen onstage. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Tim van Idols die met de valse "My Way" van Sid Vicious op zijn beurt een hele nieuwe dimensie van Valsheid ontdekt [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 18-01-2003 20:31] Bruce Banner |
|
King Diamond ... nuff said .. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Nu ga je te ver!!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
telt idols ook mee Dark Funeral in de Baroeg heb ik een aantal flinke missers horen maken, ach hoord erbij |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |