|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Chuck: Master of Metal! Ik heb aan je gedacht vandaag onder het spelen van Crystal Mountain. R.I.P. Tymon |
|
Een jaar geleden alweer... Ik heb hem noch Death nooit mogen aanschouwen helaas... Death of a legend strengthens the legend |
|
waar hij ook moge zijn, laat er een gitaar wezen Trieste gast |
|
quote: |
|
Doodzonde dat chuck is overleden, ik zal Death nooit live kunnen aanschouwen Dan maar een stukkie Leprosy opzetten HAIL Chuck Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Helaas zal ik Death nooit op zien treden. |
|
Heb Death 1 keer live gezien enkele jaren geleden.Muzikaal gezien was dat optreden optisch gezien nogal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
CHUCK ....... |
|
CHUCK heerst gewoon heeft heel veel betekent voor volgens mij wel de hele metal wereld..... heb ze gelukkig 2 keer mogen zien !!! Waanzin !!! |
|
hehe ik ken die gast nog niet eens Maareh het schijnt de gitarist van Death te zijn geweest. Hmmz dan was hij toch behoorlijk goed ja. Jammer. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Er was ooit sprake van cd met alle death demo's. Komt die nog ooit? |
|
et brengt em niet terug , wel een must voor de die hard fans....... Silent night..........A bod..........A HILLEGOM NIGHT!!! |
|
quote: Klopt, maar die van Hammerheart (Zero tolerance) is afgeblazen; waarschijnlijk omdat de familie meteen advocaten heeft ingeschakeld nadat een bepaald figuur die de veiling van Chuck's spullen regelde het geld heeft verduisterd. Er circuleert wel een bootleg cd met daarop: (Displeased meldt dat er binnenkort een deel 2 van komt) DEATH BY METAL – DEMO #1 1) Legion Of Doom 2) Evil Dead 3) Beyond The Unholy Grave 4) Power Of Darkness 5) Death By Metal REIGN OF TERROR – DEMO #2 6) Corpse Grinder 7) Summon To Die 8) Zombie 9) Witch Of Hell 10) Reign Of Terror 11) Slaughterhouse REHEARSAL 1984 12) Poison (Venom) 13) Death By Metal 14) Evil Dead 15) Zombie REHEARSAL JULY 1984 16) Black Magic (Slayer) 17) Demon Flight Meteen maar ff een oproep: Ik zoek de nummers Back from the living dead, Seizure & Rise of Satan; heeft iemand deze nummers toevallig? nog ff een link met de beste Death biografie die ik tot nu toe gelezen heb; echt een inside stuk belangrijke metalgeschiedenis: http://www.voicesfromthedarkside.de/interviews/death.htm [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-12-2002 1:51] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ex-DEATH, MALEVOLENT CREATION Members Team Up To Record DEATH Tribute CD Former DEATH/TESTAMENT guitarist James Murphy, ex-MALEVOLENT CREATION/SUFFOCATION drummer Dave Culross, ex-MALEVOLENT CREATION vocalist Brett Hoffmann and CKY guitarist Deron Miller are teaming up to record a DEATH tribute CD to benefit Murphy and the family of late DEATH frontman Chuck Schuldiner. A bassist is still being sought for the project, which may surface through the Nuclear Blast label. No further information is available at this time. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik moet zeggen dat dat nu niet echt een fantastisch optreden was. Beetje saai zelfs. (dont shoot me ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Het vuurwerk zat em in de muziek; niet in een of andere stage act; ik vond het super; stond vooraan en zong blij alle nummers mee; staat nog op die dvd opname ook Wat wel zo is, is dat de laatste line up dunner klonk dan eerdere line ups door de wat minder karakteristieke muzikanten; ik heb o.a. een video uit 1993 met Gene Hoglan Steve diGiorgio en die Forbidden gitarist en dat is idd ontzettend heftig! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik heb ze ook nooit kunnen aanschouwen maar ik heb wel het grootste respect voor chuck & death. heel weinigen doen hem zijn repertoire na. One of worlds metalgods passed on.... If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
quote: Lijkt op mijn post die ik had kunnen verzinnen!! |
|
Tis vandaag precies 2 jaar dat Chuck dood is........ RIP Chuck.... *gaat ff voice of the soul draaien* [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 14-12-2003 13:40] |
|
Jullie lijken net tienermeisjes die naar MJ gillen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: boeiuh... |
|
ik heb death 1 keer live gezien(zalen schaaf-leeuwarden )tijdens de Sound of ..tour en dat was dus wel heeeel goed en na afloop stond chuck en de rest van de band zeker nog een uur buiten met de fans te praten en daarom heb ik die verhalen ook nooit geloofd dat hij arrogant zou zijn>Nee hij was een geweldig muzikant en hij heeft veel voor de (death)metal betekent,rip het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
damn...reality check Hails to Chuck "Time is a Test..." [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 14-12-2003 14:34] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hmm,ik sta nog met chuckie op de foto.Dat plaatje kreeg na z'n dood toch een wat andere betekenis.Hail Chuck!! spelfout weggehaald... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |