IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Death - die van Chuck Schuldiner (US, death metal) Vorige pagina | Volgende pagina
ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 14-12-2003 15:39 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 14 december 2003 15:22 schreef varanus het volgende:
Hmm,ik sta nog met chuckie op de foto.Dat plaatje kreeg na z'n dood toch een wat andere betekenis.Hail Chuck!!


ZIEN!!!!!



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-12-2003 15:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 15:39 schreef ratje het volgende:
ZIEN!!!!!


Zal em es effe opzoeken in de grote fotodoos tussen de andere 15000 foto's

Als ik em vind zal ik em es effe inscannen.


spelfout weggehaald...


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 14-12-2003 16:03 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 14 december 2003 15:47 schreef varanus het volgende:
Zal em es effe opzoeken in de grote fotodoos tussen de andere 15000 foto's

Als ik em vind zal ik em es effe inscannen.


te gek, kerel!!!!



DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 15-12-2003 0:21 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 15:22 schreef varanus het volgende:
Hmm,ik sta nog met chuckie op de foto.Dat plaatje kreeg na z'n dood toch een wat andere betekenis.


Ha! Zal jij straks mooi sip staan te kijken als blijkt dat Chuck helemaal niet dood is en dat het geheel enkel berust op een marketingstunt om de dalende verkoopcijfers van Death-cd's weer wat op peil te brengen!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-12-2003 0:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ow god

weer iemand die tijdens zijn LSD-trip hier gaat posten..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 0:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 0:21 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Ha! Zal jij straks mooi sip staan te kijken als blijkt dat Chuck helemaal niet dood is en dat het geheel enkel berust op een marketingstunt om de dalende verkoopcijfers van Death-cd's weer wat op peil te brengen!



2 Posts en nu al Flamebait.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-12-2003 0:35 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Mijn Death cd's zijn lekker door Chuck gesigneerd
(en mijn Scream Bloody Gore lp ook )


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 15-12-2003 0:37 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Kunnen die godverdommese mods niet al die huilerige Chuck-topics eraf flikkeren, of in ieder geval onder 1 noemer gooien!!? Huilen doe je maar bij Oprah!

Fucking faggots!!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-12-2003 0:38 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 0:37 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Kunnen die godverdommese mods niet al die huilerige Chuck-topics eraf flikkeren, of in ieder geval onder 1 noemer gooien!!? Huilen doe je maar bij Oprah!

Fucking faggots!!
Ik vind jou lief...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-12-2003 0:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

heel erg als mensen zichzelf en plein public zo voor lul zetten


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2003 0:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 0:37 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Kunnen die godverdommese mods niet al die huilerige Chuck-topics eraf flikkeren, of in ieder geval onder 1 noemer gooien!!? Huilen doe je maar bij Oprah!

Fucking faggots!!


Sprak onze lieflijke darkroom koning.


Welke user was je vroeger voor je ban?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


invictis
Usericon van invictis
Posted 15-12-2003 0:41 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:19]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 15-12-2003 0:51 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 0:41 schreef invictis het volgende:
ik vind jou helemaal niet lief zullen we maar zeggen


En dus...?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-12-2003 9:23 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 0:37 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Kunnen die godverdommese mods niet al die huilerige Chuck-topics eraf flikkeren, of in ieder geval onder 1 noemer gooien!!? Huilen doe je maar bij Oprah!

Even dimmen, er is maar 1 topic over Chuck dat nog ERGENS over gaat, en dat is deze, dus hij blijft mooi open.
quote:
Op 15 december 2003 0:39 schreef Chelman het volgende:
Welke user was je vroeger voor je ban?
En Chelman sprak wijze woorden..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2003 9:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 0:39 schreef Snaack het volgende:
heel erg als mensen zichzelf en plein public zo voor lul zetten
CONFESS! Het is jij!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-12-2003 18:01 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2003 0:37 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Kunnen die godverdommese mods niet al die huilerige Chuck-topics eraf flikkeren, of in ieder geval onder 1 noemer gooien!!? Huilen doe je maar bij Oprah!

Fucking faggots!!


Effe gokken wie je bent;puisterige puber met huisarrest,beginnende haargroei in de nek.1 cd van cradle en 1 van dimmu,en je voelt je enorm true.Ga wat nuttigs doen eikel.Ga weer melk drinken aan de tepel van je mammie ofzo....


spelfout weggehaald...


invictis
Usericon van invictis
Posted 15-12-2003 18:02 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:19]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 15-12-2003 18:15 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 15 december 2003 18:02 schreef invictis het volgende:
goed opletten met oversteken de volgende keren




Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 15-12-2003 18:26 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 15 december 2003 18:01 schreef varanus het volgende:
Effe gokken wie je bent;puisterige puber met huisarrest,beginnende haargroei in de nek.1 cd van cradle en 1 van dimmu,en je voelt je enorm true.Ga wat nuttigs doen eikel.Ga weer melk drinken aan de tepel van je mammie ofzo....






DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 15-12-2003 18:33 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Laat me raden: jullie zijn hetzelfde groepje mensen dat een paar jaar geleden huilend en jammerend jullie verdriet met elkaar deelden over het feit dat Kurt Cobain zich voor zijn dikke kop had geschoten. Intussen is alles bij hetzelfde gebleven alleen luisteren jullie tegenwoordig naar death-metal.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-12-2003 18:33 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht



I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


invictis
Usericon van invictis
Posted 15-12-2003 18:35 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

...

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 22-03-2004 2:19]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 15-12-2003 18:35 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 15 december 2003 18:33 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Laat me raden: jullie zijn hetzelfde groepje mensen dat een paar jaar geleden huilend en jammerend jullie verdriet met elkaar deelden over het feit dat Kurt Cobain zich voor zijn dikke kop had geschoten. Intussen is alles bij hetzelfde gebleven alleen luisteren jullie tegenwoordig naar death-metal.


Helaas, ik ging pas naar Nirvana luisteren toen hij al een tijdje dood was Ben ook nog niet zo oud. En waarom niet mogen treuren om iemand die veel te jong overleden is en die ook nog eens ontiegelijk goede muziek maakte?


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-12-2003 18:56 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 december 2003 18:33 schreef DeadBitchFuck het volgende:
Laat me raden: jullie zijn hetzelfde groepje mensen dat een paar jaar geleden huilend en jammerend jullie verdriet met elkaar deelden over het feit dat Kurt Cobain zich voor zijn dikke kop had geschoten. Intussen is alles bij hetzelfde gebleven alleen luisteren jullie tegenwoordig naar death-metal.

Laat me raden: Jij bent zo'n trutje die naar 'metalbands' als nirvana en slipknot luistert, het toen heel stoer vond om te zeggen dat het je niks uitmaakt dat Kurt dood was, die geen idee heeft wat voor band Death was en het nu heel stoer vind om te zeggen dat het je niks uitmaakt dat Chuck dood is (ook al weet je eigenlijk niet wie het is)


Zenial


antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 15-12-2003 19:15 by antipop Wijzig reactieProfiel van antipopQuote dit bericht

14 jaar(verstandelijk 9),3 cd's in bezit(gejat)offspring/sum41/blink 182,1 oorbel( ),word gepest op school,steekt al stiekum rotjes af,rookt stiekum(maar vind het niet lekker),en word na 2 biertjes dronken.ACH hij kan er ook niks aan doen


het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen