|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hatesphere bevestigd. |
|
Aanwezig. Wat moet ik me trouwens bij de nog niet bevestigde 3 bands voorstellen? Opvullend voorprogramma of nog meer hoofdacts?? [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 28-10-2005 13:07] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: De rest nog niet dan????? Ik noem een morser en een black dahlia murder www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Die ook lijkt me. Zie de edit in zijn eerste post, waarbij hij Hatesphere heeft toegevoegd. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Alle acts in de eerste post bevestigd. |
|
quote: Meer hoofdacts! Sengaia en Instil zijn 'supports'. In hoeverre je daar nog van kan spreken... |
|
He Bolwerk, ik dacht dat het een mix van van alles zou worden. Ik zie nu alleen nog maar Petjes Metal... |
|
quote: Hehe, zolang jij het maar laat om petjes metal te boeken hehehe... spelfout weggehaald... |
|
BDM is death, Sengaia techn. death, Hatesphere is thrash, Morser is death, Instil speelt tegenwoordig thrash. (al zal jij er dus mbt tot deze bands een andere mening op na houden) De nog te bevestigen 3 bands zullen metalbands zijn in jouw straatje, Deathwish. |
|
Leng Tch'e bevestigd. [Dit bericht is gewijzigd door het bolwerk op 18-12-2005 15:11] |
|
Ik las trouwens ergens dat The Black Dahlia Murder zonder drummer zit momenteel. Ik hoop dat ze op tijd weer iemand ingewerkt hebben. ps. binnenkort een interview met de band op ZM, hoewel de heren vrij traag zijn met reageren... En Deathwish, TBDM is zeker GEEN "petjesmetal" of hoe dat ook noemt. TBDM raast en tiert meer dan de gemiddelde death metalband zonder pet. Zelfde geldt voor The Red Chord trouwens [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 03-11-2005 16:21] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Kijk, dat ist het werk. Doe Aborted er even bij dan, Sven is er dan toch. |
|
En over die andere post, ik maak zelf wel uit wat Petjes Metal is en wat niet, het is tenslotte mijn term. |
|
quote: Working on it..... |
|
quote: Petjesmetal is zoals jij hem gebruikt een term met een negatieve lading. Als BDM en Hatespehere en Morser petjesmetal zijn, dan is Greyline ook petjesmetal en daar werk je toch ook mee..... |
|
Greyline is inderdaad ook Petjes Metal, je hebt mij nooit anders horen beweren. |
|
quote:Jouw term? Nou knap bedacht hoor! De definitie dan graag... Ik nam het iig op als een negatieve opmerking en daar ging ik gewoon tegenin, that's all. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het dekt de lading precies. Het is de wereld die tussen metal en hardcore in ligt. Het is net niet metal genoeg, maar ook weer niet hardcore. Hardcore gasten vinden het pure metal, en metalgasten vinden het juist veel te veel core. Dan zou je zeggen: metalcore, maar dat is het juist ook niet. Kenmerkend is ook dat er weinig lang haar bij de bandleden aanwezig is, wat natuurlijk een zorgwekkend verschijnsel is. Veelal wordt er dan een petje gedragen, dus vandaar Petjes Metal. [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 04-11-2005 0:39] |
|
Ondertussen promoten we je festival wel mooi zo he, bolwerk? Tijd voor een |
|
quote: op het eerste en op het tweede punt. |
|
quote:Daar ga je de mist in. TBDM legt geen schrijntje hardcore in zijn muziek. Melodieuze death/thrash, niets meer niets minder. quote:Dat kan ik niet ontkennen. Maar dat zegt totaal niks over de muzikale richting natuurlijk. Zorgwekkend vind ik het btw niet. quote:Tsja... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik ken TBDM zelf ook, en ik vind het geen pure death/thrash. Sterker nog, dat is het ook niet. |
|
Okee, dan mag jij mij uitleggen wanneer jij hardcore hoort bij TBDM. Ik heb het idee dat je bevooroordeeld bent door het uiterlijk van de band. Als het gewoon langharig tuig was geweest dan had je de muziek heel anders omschreven denk ik. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het publiek wat er op afkomt staat me ook niet aan, dat is ook alweer een ENORM minpunt. Publiek heeft ook een erg grote invloed op de term Petjes Metal bedenk ik me net. En TBDM en core: die breaks die ik er in hoor etc. etc. |
|
Een wederkerende discussie op ELK muziek forum die ik kan bedenken; het definieren van genres. en ALTIJD drijgt het oorlog te worden. fucking BOEIJE! petjes meta, boere mest metal, core dit core dat. maak't uut. as't maar hard is. ik hou wel van petjesmetal, wat dat dan ook maar mag zijn. metal=metal. hard=hard. boeie! choose metal! www.noordkabaal.nl |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |