IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : While Heaven Wept Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-10-2005 20:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Damn, niet eens een eigen topic voor deze Epic Doom metal band.

Hun prima CD 'Of Empires Forlorn' heb ik al een hele tijd in huis, maar vandaag heb ik de dubbel LP 'Chapter 1: 1989-1999' binnengekregen. Geweldige hoes zit erbij en de tot 500 gelimiteerde LP bevat zo'n beetje alle nummers die voor 'Of Empires Forlorn' zijn verschenen. Geweldig!

Live zijn ze misschien niet de beste in hun genre, maar op plaat en CD vind ik het geweldig klinken. Ik meen dat ze een nieuwe platencontract hebben, dus nieuw werk komt er hopelijk aan.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 20-10-2005 20:11 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Of Empires Forlorn bevalt me maar matig, die oude meuk is veel gaver.


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-10-2005 21:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vond ze live echt bedroevend slecht ....


metalmook
Usericon van metalmook
Posted 21-10-2005 10:32 by metalmook Wijzig reactieProfiel van metalmookQuote dit bericht

Ze hebben een nieuw platencontract ja, bij Black Lotus Records.

waar heb jij die LP besteld?


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 21-10-2005 14:14 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Die plaat is best lekker van ze, live was het een drama (vooral de zanger dan)



acid
Usericon van acid
Posted 21-10-2005 16:15 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Goede band, eigenlijk kan ik al hun werk wel waarderen. De komende plaat wordt in ieder geval weer een stuk steviger (richting het oude werk).


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-10-2005 12:30 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ze waren live in 013 nog redelijk vond ik. Waarschijnlijk kwam dat doordat het concert 's middags was en ze nog niet genoeg tijd hadden gehad om der eigen vol te laren lopen...

Die plaat heb ik besteld via het Duitse Ancient Arts: http://www.ancientarts.de/html/english/frameset.html


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 22-10-2005 17:11 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 22 oktober 2005 12:30 schreef Mark Z het volgende:
Ze waren live in 013 nog redelijk vond ik. Waarschijnlijk kwam dat doordat het concert 's middags was en ze nog niet genoeg tijd hadden gehad om der eigen vol te laren lopen...



van wat ik ervan begreep was dat vol laten lopen juist het probleem die dag, vooral bij de zanger.
kan natuurlijk ook zijn doordat vlak daarvoor esoteric had gespeeld..daarbij vergeleken valt alles tegen



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-12-2005 20:01 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Afgelopen weekend gewoon in Tilburg (!) de EP Sorrow of the Angels aangeschaft. Heerschend!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


disinter
Usericon van disinter
Posted 15-12-2005 13:38 by disinter Wijzig reactieProfiel van disinterQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

Zeker een vette band en ik moet zeggen dat ik ze een tijdje terug in de baroeg (toch? ) en in 013 wel gaaf vond, kan me niet herinneren dat de optredens slecht waren. Dat kan daarbij ook te maken hebben met mijn alcoholconsumptie.


"I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 15-12-2005 17:01 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2005 21:31 schreef Jenje het volgende:
Ik vond ze live echt bedroevend slecht ....


Mee eens!

Zenuwachtige flapdrol van een zanger/gitarist die constant z'n gitaar stemt het voor elkaar krijgt zelfs tijdens een nummer te stemmen....


Dear dirty delightful old drunken old days


Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 18-12-2005 18:45 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

While Heaven Wept op cd is het een erg gave band. Heb ze 2 keer live gezien. 1 keer in Duitsland en 1 keer in Baroeg. En ik vond het beide keren wel oké.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2005 20:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2005 17:01 schreef Schaffelaer het volgende:
Mee eens!

Zenuwachtige flapdrol van een zanger/gitarist die constant z'n gitaar stemt het voor elkaar krijgt zelfs tijdens een nummer te stemmen....
en dan NOG vals ...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-12-2005 13:18 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ze zitten nu in een studio om 'Vast Oceans Lachrymose' op te nemen. De release zou zo rond de zomer van 2006 moeten zijn.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-05-2006 14:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Gaaf, net de 7" Into the Wells of Sorrow binnen gekregen. Zo, nu heb ik de complete discografie van deze band.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-08-2006 23:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 mei 2006 14:40 schreef Mark Z het volgende:
Gaaf, net de 7" Into the Wells of Sorrow binnen gekregen. Zo, nu heb ik de complete discografie van deze band.


Maar heb je deze ook:
While Heaven Wept - Chapter One: 1989 - 1999 (misdruk limited tot 50 stuks!! Ipv van zwarte een bruinige hoes en 1 lp clear vinyl en 1 lp zwart vinyl)

Ik wel

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 08-08-2006 23:05]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 18-03-2007 19:36 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Hehe die LP moet ik nog eens origineel hebben...

Blijft een gave band...toch mijn all-time favo in het klassieke doom genre


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-12-2007 0:53 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 13:18 schreef Mark Z het volgende:
Ze zitten nu in een studio om 'Vast Oceans Lachrymose' op te nemen. De release zou zo rond de zomer van 2006 moeten zijn.


En ondertussen is het nu dec 2007! Waar blijft die plaat.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 03-12-2007 2:04 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2005 18:45 schreef Doomhead het volgende:
While Heaven Wept op cd is het een erg gave band. Heb ze 2 keer live gezien. 1 keer in Duitsland en 1 keer in Baroeg. En ik vond het beide keren wel oké.


die keer in de baroeg.. godverdomme wat was dat slecht....





In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-12-2007 6:53 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dat was meer dan slecht, door dat optreden heb ik bijna driekwart jaar geen WHW meer opgezet thuis. Wat een afgang!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 03-12-2007 8:54 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

In Groningen waren ze nog best wel te doen. Niet perfect en niet zo goed als ik gehoopt had. Ik had echter de slechte recensies al gelezen en mijn verwachtingen waren dan ook niet hoog.
Het kon dus alleen maar meevallen.

En inderdaad, de nieuwe cd duurt veel te lang.


bub


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2007 9:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach hou op, in Groningen was het abominabel. Kerel zong nog valser als Britney Spears met een negerlul in d'r muil


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-12-2007 9:03 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hou er inderdaad is over op. Is fucking 4 jaar geleden ofzo.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2007 9:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Slecht blijft slecht


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-04-2009 10:33 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2005 13:18 schreef Mark Z het volgende:
Ze zitten nu in een studio om 'Vast Oceans Lachrymose' op te nemen. De release zou zo rond de zomer van 2006 moeten zijn.


Misschien deze zomer...?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Snark
Usericon van Snark
Posted 24-04-2009 11:58 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

ik hoop van niet, wat een bananenbuigers zijn dat zeg.. pffff


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen