|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Of Empires Forlorn bevalt me maar matig, die oude meuk is veel gaver. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik vond ze live echt bedroevend slecht .... |
|
Ze hebben een nieuw platencontract ja, bij Black Lotus Records. waar heb jij die LP besteld? |
|
Die plaat is best lekker van ze, live was het een drama (vooral de zanger dan) |
|
Goede band, eigenlijk kan ik al hun werk wel waarderen. De komende plaat wordt in ieder geval weer een stuk steviger (richting het oude werk). "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ze waren live in 013 nog redelijk vond ik. Waarschijnlijk kwam dat doordat het concert 's middags was en ze nog niet genoeg tijd hadden gehad om der eigen vol te laren lopen... Die plaat heb ik besteld via het Duitse Ancient Arts: http://www.ancientarts.de/html/english/frameset.html |
|
quote: van wat ik ervan begreep was dat vol laten lopen juist het probleem die dag, vooral bij de zanger. kan natuurlijk ook zijn doordat vlak daarvoor esoteric had gespeeld..daarbij vergeleken valt alles tegen |
|
Afgelopen weekend gewoon in Tilburg (!) de EP Sorrow of the Angels aangeschaft. Heerschend! |
|
Zeker een vette band en ik moet zeggen dat ik ze een tijdje terug in de baroeg (toch? ) en in 013 wel gaaf vond, kan me niet herinneren dat de optredens slecht waren. Dat kan daarbij ook te maken hebben met mijn alcoholconsumptie. "I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas |
|
quote: Mee eens! Zenuwachtige flapdrol van een zanger/gitarist die constant z'n gitaar stemt het voor elkaar krijgt zelfs tijdens een nummer te stemmen.... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
While Heaven Wept op cd is het een erg gave band. Heb ze 2 keer live gezien. 1 keer in Duitsland en 1 keer in Baroeg. En ik vond het beide keren wel oké. |
|
quote:en dan NOG vals ... |
|
Ze zitten nu in een studio om 'Vast Oceans Lachrymose' op te nemen. De release zou zo rond de zomer van 2006 moeten zijn. |
|
Gaaf, net de 7" Into the Wells of Sorrow binnen gekregen. Zo, nu heb ik de complete discografie van deze band. |
|
quote: Maar heb je deze ook: While Heaven Wept - Chapter One: 1989 - 1999 (misdruk limited tot 50 stuks!! Ipv van zwarte een bruinige hoes en 1 lp clear vinyl en 1 lp zwart vinyl) Ik wel [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 08-08-2006 23:05] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hehe die LP moet ik nog eens origineel hebben... Blijft een gave band...toch mijn all-time favo in het klassieke doom genre iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: En ondertussen is het nu dec 2007! Waar blijft die plaat. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: die keer in de baroeg.. godverdomme wat was dat slecht.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Dat was meer dan slecht, door dat optreden heb ik bijna driekwart jaar geen WHW meer opgezet thuis. Wat een afgang! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
In Groningen waren ze nog best wel te doen. Niet perfect en niet zo goed als ik gehoopt had. Ik had echter de slechte recensies al gelezen en mijn verwachtingen waren dan ook niet hoog. Het kon dus alleen maar meevallen. En inderdaad, de nieuwe cd duurt veel te lang. bub |
|
Ach hou op, in Groningen was het abominabel. Kerel zong nog valser als Britney Spears met een negerlul in d'r muil |
|
Hou er inderdaad is over op. Is fucking 4 jaar geleden ofzo. |
|
Slecht blijft slecht |
|
quote: Misschien deze zomer...? |
|
ik hoop van niet, wat een bananenbuigers zijn dat zeg.. pffff |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |