|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, hij is dood....huilen jongens... |
|
Wie is dat ? |
|
ken em niet, toch rip! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
nu zittie lekker te branden inde hel hoop ik voor em ondanks alle gezeik vinnik dattie best redelijke muziek heeft gemaakt zo af en toe Je moeder. |
|
Nee toch? Kanwulf was van Nargaroth Argh.. details plz. |
|
Ken die hele gast niet maar toch R.I.P. |
|
tja... Hij was wel grappig met zijn muziek, altijd lullig als er iemand overlijdt.... en ALWEER een metalhead... laatst Chuck. nu hij..... hmm, er rust vast een vloek op ze ofzo ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: nee [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 24-12-2001 18:11] Trieste gast |
|
Dus, kanwulf is dood. De muziek van Nargaroth vind ik zelf heel goed, voornamelijk het album 'Herbstleyd'. Qua persoonlijkheid schijnt het een arrogante pik te zijn, hij haat zowat iedereen, zeikt iedereen af en voelt zichzelf zowat de beste. Hij weet het allemaal beter. Dus... kzal 'm echt niet missen ofzo. sebinsagoil |
|
Mindere sjit, kbegon het net te "ontdekken" (ofzo). Hoe is het gebeurt? En waar? Wanneer? etc. 11.45: restate my assumptions |
|
zelfmoord... |
|
Wanner? heeft u misschien een bron ergens? website ofzo? |
|
nee, ik hoorde het van iemand die hem goed kende... |
|
ok, een groot verlies voor de bm scene enig id waarom hij het gedaan heeft? |
|
wat denk je zelf? omdat hij zo gelukkig was? waarom denk je überhaupt dat hij met black metal bezig was? En naast dat had hij nogal veel ruzie met metalheads en familie... |
|
ok.. maar goed zelfmoord vind ik nogal een teken van zwakte. |
|
ja... uiteindelijk geef je toe aan de pijn. Maar ik weet niet of jij je een zelfmoord situatie kan voorstellen? In ieder geval zou je dat dan moeten meemaken en het dan nog een keer zwak noemen. |
|
die zwakkeren ook altijd! word je stront ziek van jah! over zelfmoord: als je helemaal geen ene fuck meer hebt, geen vrienden, ouders...niemand die wat om je geeft....en je ziet het echt helemaal niet meer zitten....wat dan? ben je dan zwak, als je ermee kapt? d8 ut niet..... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 24-12-2001 21:57] Suck my piss |
|
quote: Persoonlijk vind ik zelfmoord enorm zwak... Maar ik ben iemand die zich niet veel zorgen maakt, zich niet veel dingen aantrekt en dus gewoon uit de put opnieuw zou kunnen proberen er iets van te maken... Hmmz, daar had ik even wat neergezet wat niet iedereen even leuk zou vinden... Maar meteen weer weggehaald dus... |
|
RIP |
|
quote: is dat een betrouwbare bron Je moeder. |
|
Zelfmoord vind ik lang niet altijd zwak... Niet lullig bedoeld; maar als je je nu zo goed voelt kun je het wel makkelijk zeggen dat het zwak is. Als je echt helemaal niks meer hebt kijk je daar wel anders tegenaan... (denk ik) 11.45: restate my assumptions |
|
zelfmoord zwak,stom dat dit altijd mensen zeggen die zelf een schitterend leven hebben,met een fantastische jeugd.misschien is het goed om af tevragen hoe het geweest was als je jeugd slecht is denk bv aan incest of mishandeling welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote: als je het niet wil geloven doe je dat toch niet? |
|
quote: Hahah, grappige Jenje, lul... Op zich best balen dan... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |