|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vindt het lullig voor de fans, maar zelf zal ik 'm niet missen.. |
|
quote: van hetzelfde ja.... kwist bij mijn eerste post hierover trouwens niet dat hij zelfmoord heeft gepleegd, dus die vloek klopt ook niet..... [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 25-12-2001 21:49] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik ken ut wel, maar ach. Michael Jackson pleegt ook zelfmoord binnenkort en Kut Kobeen, en zo voorts Dit slaat nergens op. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 04-04-2002 21:28] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 23-06-2003 21:58] |
|
Kanwulf dood... Hij heeft wat toffe muziek gemaakt maar erg veel verstand had ie niet in ze kop zitten. Duss...jammer, doch onvermijdelijk. SCUM FUCK |
|
quote: Whahahahah....KANWULF is dood, niet Curt Cobain... SCUM FUCK |
|
quote: Eeeh.. Curt Cobain is ook dood hoor... |
|
(...) [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 26-12-2001 17:58] |
|
quote: ik kan er over praten ,maar ga er niet verder op in [iets te persoonlijk] |
|
quote: en ik maar denke dat et je held was Je moeder. |
|
Altijd grappig die onzin die verspreidt wordt in een forum. Geloof dat iemand zich maar weer verveelde en dus maar weer een gerucht de wereld heeft ingebracht!! Dus Kanwulf dood? Dom gelul!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Bron? Misschien verspreidt jij wel een gerucht... 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Ik heb even wat rondt zitten neuzen, maar ik krijg het ook nergens bevestigd.. |
|
Kanwulf is niet dood!!!!!!!! Ik geloof er nixs van... Dik gelul |
|
als ie dood was dan had je t niet alleen op forums gestaan... |
|
quote: Sorry? Ik ben het er trouwens wel mee eens dat je de info op het net niet altijd serieus moet nemen. Maar als ie echt dood zou dat heel jammer zijn. Maar in ieder geval heeft hij zijn muziek achter gelaten. En dat is meer dan wat de meesten van ons achter zullen laten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ach dood of levend, kheb er evenweinig last van Je moeder. |
|
lulliog voor z'n vriendin en fans, voor de rest heb ik een hekel aan nagaroth en laat me niet verder over het onderwerp uit |
|
Als Kanwulf dood zou zijn was het allang bevestigd. Ga er maar van uit dat hij (helaas) nog leeft. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
En als een black metal fan ergens over zeikt is-ie meteen een 'true leeghoofd' en een 'black metal Remi'. Maar black metal mensen doodwensen is blijkbaar legitiem. Stelletje sukkels. |
|
quote: ik geef je helemaal gelijk |
|
jah kom we gaan ze doodwensen Je moeder. |
|
quote: wie? den heersches? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |