|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hou je bek, wij zijmn posers en we zijn er trots op, wij zijn namelijk openminded Je moeder. |
|
"There is nothing more frightful than ignorance in action." -Johann von Goethe |
|
graag gedaan Je moeder. |
|
Na contact te hebben opgenomen met No Colours Records kan ik 200 % bevestigen dat het feit dat Kanwulf zelfmoord zou hebben gepleegd één GROTE LEUGEN IS. Nargaroth is still alive and kicking occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: Na 2 jaar was hij er eindelijk achter dat Kanwulf toch niet dood is. Wat een opluchting! ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Alive and kicking maar nogsteeds niet in staat om een fatsoenlijke full-length uit te brengen met ALLEMAAL nieuwe nummers. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
als er zo'n seven tears muziek - cd uitkomt ist wel goed genoeg Je moeder. |
|
quote:Ach, misschien is hij toch nog wel een beetje Mayhem-fan? |
|
Kan dit onnozele & stompzinnige topic niet dicht? Het is toendertijd alleen maar geopend in de hoop dat dezelfde metals die rouwen om de dood van Chuck Schuldiner hypocrisie zouden showen door niet dezelfde sympathie te tonen voor een onbetekenende muzikant (vergeleken bij Chuck Schuldiner dan). (Tegelijkertijd liep er nl. een thread over de zgn. hypocrisie dat metals niet mochten rouwen over een gestorven muzikant omdat deathmetal de dood zou promoten.) Heel doorzichtig allemaal, ik had het motief meteen door en daarom nooit op deze onzin gereageerd. Nu iedereen het eindelijk doorheeft is dit topic volslagen zinloos geworden. (Voor zover dat nog niet zo was) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-04-2002 4:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmmm dat ben ik niet helemaal met je eens. Een hoop black metal fans hebben nl. geen enkele boodschap aan death metal, en ook niet aan de dood, maar hebben wel een boodschap aan de eventuele dood van Kanwulf (niet dat ik dat begrijp want ik ben niet kapot van Nargaroth, maar goed). Maar het is wel een onzinnig topic want de goede man leeft nog steeds! |
|
quote: Als ik die pro zelfmoord posts in dit topic nog eens teruglees dan denk ik dat deze blackmetal topicstarter wel een boodschap aan de dood heeft. In ieder geval binnen dit topic. En inderdaad in die van Kanwulf in het bijzonder. Echt; mijn vorige post sta ik vanaf de datum dat dit topic gestart is al achter. Het is nl. het toendertijd enige logische motief van die schaambaard en die duxmortem die het spelltje gewoon meespeelt. Tuurlijk wisten zij ook dattie niet dood was! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-04-2002 5:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dood, hahaha vast. |
|
oh mongool, lees eens een topic door voor je iets post No meat is sweater |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |