|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
www.spiritus.nl .. hier staat de zogenaamde reli-wijzer, een religie-test welke enkele maanden terug in de volkskrant stond.. Door 21 meerkeuze vragen te beantwoorden krijg je een overzicht van welke religie het meest overeenkomt met jouw visie op het leven. Uiteraard is het allemaal erg zwart wit, maar wel grappig om te zien waar je uitkomt.. Er zitten vrij bizarre en grappige vragen tussen, en vaak is er nauwelijks echt een goed antwoord, maar ok. MIJN UITSLAG: 1. Humanisme 2/3 Boeddisme en Islam Wie volgt? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 06-03-2004 23:57] |
|
1. Satanisme 2. Black Metal Maffia "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
1. Egoisme Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Grappig ja, maar doe nou die test eens (5 min.) ik ben wel benieuwd hoeveel procent van je ubertrueness aansluit bij het Christendom namelijk |
|
quote: 1. Humanisme 2/3. Boeddhisme / Jezus Protestantisme IK BEN EEN CHRISTENHOND! "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Lol,, moet je geen kipfilet eten met kerst |
|
boedhisme is 1 en 2 en 3 zijn jodendom en humanisme O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Nee die had ik niet; ik had "ik bereid een bijzonder gerecht voor". Maar dan ga ik er vanuit dat ik weer bij mijn ouders kook op hun kosten. Anders was ik voor de kipfilet gegaan ja Of pizza natuurlijk. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
1 humanisme 2 boedisme 3 islam |
|
Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: humanisme. Raadpleeg de stroming voor meer informatie. Raadpleeg deze stroming Raadpleeg deze stroming De volgende religies en stromingen die hieronder staan afgebeeld hebben ook raakvlakken met jouw levenswijze: protestantisme en boeddhisme. Raadpleeg de stroming voor meer informatie. F*ck hippies |
|
Volgens mij is bijna iedereen hier een humanist. Damn, ik ben nog wel zo een fan van Kant en dan zeggen ze dat ik een humanist ben. |
|
quote: Hmm.. wat zou er het dichtst bij Kant liggen dan van de mogelijkheden? Boeddhisme? |
|
quote: Kant was een christen. En zijn filosofische redenen daarvoor waren bagger. Maar zijn theorie over het ding an sich was wel heel goed. |
|
1. humanisme 2. hindoeisme 3. jodendom Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Mijn levensdoel. Ooit op een dag ergens in een verlaten uithoek geraken om nooit meer weer te keren. Alaska bv. of de australische bush. Zodat ik niet teveel gezaag meer aan mijn hoofd heb. En ik post dit niet om te zwansen. Ik ben, zoals altijd, doodernstig. mvg wk10 |
|
1 boedhisme 2 humanisme 3 katholikisme mijn levensdoel is vooral veel lol hebben voor je het weet ga je er aan. voer geen oorlog, voer de eendjes |
|
1. Humanisme 2. Islam 3. Boeddhisme Als ik het al niet dacht! - Mutatis mutandis - |
|
Die test is gemaakt door een stel humanistische hippies... |
|
quote: - Mutatis mutandis - |
|
levensbeschouwing is 1 woord ..... |
|
1. Boeddhisme 2. Humanisme 3. Hindoeisme Waag eens een dansje! |
|
Heb die test ook gedaan en ik kom uit op Humanisme SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: iedereen volgens mij O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: Same here. En ik denk dat het ook aardig klopt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |