IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Levensbeschouwing Vorige pagina
adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 18-04-2004 12:00 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

-protestantisme
-humanisme
-islam

Cool, ik verhuis meteen naar holland.


Uit liefde voor ZM.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-04-2004 12:14 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

-humanisme
-jodendom
-protestantisme

wat verrassent


"This one is older than shit, heavier than time!"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-04-2004 12:54 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

protestant
islam
katholiek

Klopt en nu ga ik in de kerk biechten dat ik eigenlijk een metalhead ben een naar de duistere krachten van Satan luister... Zodat mijn tere zieltje wordt verlost van het kwaad en ik in vrede en harmonie met mijn medemens kan leven..

Alleen die islam!!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 19-04-2004 16:29 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 12:54 schreef Staalman het volgende:
protestant
islam
katholiek

Klopt en nu ga ik in de kerk biechten dat ik eigenlijk een metalhead ben een naar de duistere krachten van Satan luister... Zodat mijn tere zieltje wordt verlost van het kwaad en ik in vrede en harmonie met mijn medemens kan leven..

Alleen die islam!!!!


In de protestante kerk biechten ze niet. Dat is iets voor katholieken.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


Daysleeper
Queen of beer
Usericon van Daysleeper
Posted 19-04-2004 17:43 by Daysleeper Wijzig reactieProfiel van DaysleeperQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/daysleeper

1 humanisme
2/3 prostestantisme/katholicisme


In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen