IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Black Babylon 29-10-05 Woerden Vorige pagina | Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 30-10-2005 12:25 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ik heb Hailstorm twee maal eerder gezien en dat was toch behoorlijk geniaal.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 30-10-2005 16:29 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

Foto's van het vrolijke feestje van gisteren staan intussen online:

http://www.basementonline.nl

Dat gedoe met dat mes en die ratten vond ik best wel dom. Beetje dooie ratten neersteken. Wat een lef. En dan publiek inwerpen. Ik mis de logica daarachter een beetje.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-10-2005 17:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

daarom moet pieperds niet naar dit soort bands kijken

jammer dat ik niet kon

Je moeder.

Sater
Usericon van Sater
Posted 30-10-2005 20:23 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

jammer dat je er niet was ja.

Hailstorm had wel okeeje deuntjes.
Israthoum vond ik niet veel aan.
Infinity was behoorlijk OK. Goede muzikanten en lekkere songs. Die intro bij het 2e of 3e nummer was ook wel erg fijn.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 30-10-2005 23:06 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

quote:
Op 30 oktober 2005 20:23 schreef Sater het volgende:
jammer dat je er niet was ja.

Hailstorm had wel okeeje deuntjes.
Israthoum vond ik niet veel aan.
Infinity was behoorlijk OK. Goede muzikanten en lekkere songs. Die intro bij het 2e of 3e nummer was ook wel erg fijn.

Pieperds? Als in: mensen die nog nooit naar een concert zijn geweest?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-10-2005 23:06 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

nette foto's.

Basement
Perpetrator of evil
Usericon van Basement
Posted 30-10-2005 23:23 by Basement Wijzig reactieProfiel van BasementQuote dit berichthttp://www.basementonline.nl

quote:
Op 30 oktober 2005 23:06 schreef aerodis het volgende:
nette foto's.

dank u

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 31-10-2005 0:32 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

http://photography.robvanderveen.com/thumbnails.php?album=14

Infinity: erg gaaf, kon weer aan de hoge verwachtingen voldoen!
Hailstorm: ze klonken erg gaaf

de andere band is de moeite niet waard om te noemen

[Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 31-10-2005 0:45]

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Sater
Usericon van Sater
Posted 31-10-2005 6:29 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 23:06 schreef Basement het volgende:
Pieperds? Als in: mensen die nog nooit naar een concert zijn geweest?

Verkeerde quote denk ik?

Maar om je vraag toe te beantwoorden...

Neen.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-10-2005 10:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik hoor van meerderen dat Israthoum niet erg geweldig was. Aan de hand van de halve set die ik gezien heb vond ik het een erg strakke en boeiende band.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 31-10-2005 10:46 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

strak wel, boeiend niet..
ik heb ook maar de helft gezien omdat ik daarna de shirts voor verval, rensyk en mij geregeld heb met martin.

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

sterft
Usericon van sterft
Posted 31-10-2005 14:49 by sterft Wijzig reactieProfiel van sterftQuote dit bericht

Hailstorm niet boeiend in mijn opinie...
Israthoum erg OK, Infinity net iets minder
vet dan in Bladel, verder erg OK...

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 31-10-2005 15:39 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

aan het begin van Infinity stonden de gitaren te zacht afgesteld, later heeft de geluidsman het geluid beter afgesteld

06102000
Usericon van 06102000
Posted 03-11-2005 9:19 by 06102000 Wijzig reactieProfiel van 06102000Quote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door 06102000 op 05-11-2005 17:45]

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 03-11-2005 9:39 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

vega en black metal gaan niet samen

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 03-11-2005 10:04 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Je moet wat als je muziek niet boeiend genoeg is.

don't mistake lack of talent for genius

06102000
Usericon van 06102000
Posted 03-11-2005 10:20 by 06102000 Wijzig reactieProfiel van 06102000Quote dit bericht

quote:
Op 3 november 2005 9:39 schreef Digerdoden het volgende:

[Dit bericht is gewijzigd door 06102000 op 05-11-2005 18:22]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-11-2005 17:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 november 2005 9:19 schreef 06102000 het volgende:
Ik wil effe reageren op die kinderband van een Hailstorm. Wat een sadistische klootzakken zijn dat zeg! Denk je dat je een leuke avond te wachten staat omdat je naar een optreden van je vriend gaat kijken, wordt je als je niet uitkijkt bekogeld met opengereten ratten met als gevolg dat je niet meer weet waar je moet lopen omdat de vloer bezaaid is met ingewanden en bebloede ratten.... Oké ik weet dat je in de black metal scene wel wat kan verwachten, maar zoiets zieligs heb ik écht nog nooit meegemaakt. Weet je wat nog het gekke is? Veel mensen die naar dat soort tenten gaan zijn vaak vegetarisch of veganistisch -ik niet- dus hoe kom je erbij om zo'n act op te voeren? Niet alleen zij vinden het vreselijk natuurlijk. Zo duw je het publiek alleen maar van je af. Ha, dat gebeurt toch wel als je niet kan spelen...
Die gasten sporen duidelijk niet en hebben een gebrek aan identiteit -vooral dat zogenaamd stoere dunne ventje met zn mes-. In de kleedruimte wilden ze ook nog even laten weten dat ze langs waren geweest door verspreid opengereten ratten op te hangen waar t bloed uitdroop en de ingewanden op de vensterbank te leggen. 'T stonk zo erg, dat wil je gewoon niet weten! kots kots! Wat een LOSERS!
Zoals ik al zei, een gebrek aan identiteit en zoals elke band willen ze bereiken dat mensen hun blijven herinneren. Dat is ze zeker gelukt, maar niet om hun muziek -zielig coverbandje- waar het bands om gaat natuurlijk, want ja, daar doe je het toch voor, maar om die smerige act. Nou, wat ontzettend COOL zeg, maarnietheus!
Wat een zielige gastjes......
..... en zo denken zovelen met mij.

Ik lijk nu misschien een suffe burgertrut die niks gewend is, maar dit is gewoon ziek!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Je moeder.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-11-2005 17:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:

Ik lijk nu misschien een suffe burgertrut die niks gewend is, maar dit is gewoon ziek!!!

je bent een suffe burgertrut ja...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-11-2005 17:08 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

behoorlijk hehe

weet je voortaan dat je niet naar black metal concerten hoeft te komen

blijf lekker thuis met je barbies en vredesidealen!

Je moeder.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 03-11-2005 17:09 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Sater
Usericon van Sater
Posted 03-11-2005 17:23 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2005 9:39 schreef Digerdoden het volgende:

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 03-11-2005 17:31 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Ik wil effe reageren op die kinderband van een Hailstorm. Wat een sadistische klootzakken zijn dat zeg! Denk je dat je een leuke avond te wachten staat omdat je naar een optreden van je vriend gaat kijken, wordt je als je niet uitkijkt bekogeld met opengereten ratten met als gevolg dat je niet meer weet waar je moet lopen omdat de vloer bezaaid is met ingewanden en bebloede ratten.... Oké ik weet dat je in de black metal scene wel wat kan verwachten, maar zoiets zieligs heb ik écht nog nooit meegemaakt. Weet je wat nog het gekke is? Veel mensen die naar dat soort tenten gaan zijn vaak vegetarisch of veganistisch -ik niet- dus hoe kom je erbij om zo'n act op te voeren? Niet alleen zij vinden het vreselijk natuurlijk. Zo duw je het publiek alleen maar van je af. Ha, dat gebeurt toch wel als je niet kan spelen...
Die gasten sporen duidelijk niet en hebben een gebrek aan identiteit -vooral dat zogenaamd stoere dunne ventje met zn mes-. In de kleedruimte wilden ze ook nog even laten weten dat ze langs waren geweest door verspreid opengereten ratten op te hangen waar t bloed uitdroop en de ingewanden op de vensterbank te leggen. 'T stonk zo erg, dat wil je gewoon niet weten! kots kots! Wat een LOSERS!
Zoals ik al zei, een gebrek aan identiteit en zoals elke band willen ze bereiken dat mensen hun blijven herinneren. Dat is ze zeker gelukt, maar niet om hun muziek -zielig coverbandje- waar het bands om gaat natuurlijk, want ja, daar doe je het toch voor, maar om die smerige act. Nou, wat ontzettend COOL zeg, maarnietheus!

Maak je niet druk tis puur slangenvoer en die beesten zijn al lang en breed de pijp uit.

Ga nu maar weer bomen knuffelen.

tiepvout

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 03-11-2005 18:37]

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 03-11-2005 17:34 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:

sterft
Usericon van sterft
Posted 03-11-2005 18:22 by sterft Wijzig reactieProfiel van sterftQuote dit bericht

Ik neem aan dat je niet bij BMB geweest bent,
want in vergelijking daarmee was dit een
ratttenkeutel op een giertank...
Maar wat is nu je hele probleem...? Vind je
het vervelend om te weten met wat voor mensen
je vriendje omgaat? Of vind je het vervelend
om te weten dat er zulk soort dingen gebeuren
op black metal concerten? Of mag het alleen
over zaken gaan en mogen die niet uitgebeeld
worden...? Of was jij soms degene die de zooi
op moest ruimen?? (dat is wat mij betreft de
enige die zou kunnen klagen)

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com