Verval |
5 o'clock, bitch raping time. |
|
|
|
Posted 03-11-2005 17:31 by Verval |
|
|
quote: Op 3 november 2005 9:19 schreef 06102000 het volgende:
Ik wil effe reageren op die kinderband van een Hailstorm. Wat een sadistische klootzakken zijn dat zeg! Denk je dat je een leuke avond te wachten staat omdat je naar een optreden van je vriend gaat kijken, wordt je als je niet uitkijkt bekogeld met opengereten ratten met als gevolg dat je niet meer weet waar je moet lopen omdat de vloer bezaaid is met ingewanden en bebloede ratten.... Oké ik weet dat je in de black metal scene wel wat kan verwachten, maar zoiets zieligs heb ik écht nog nooit meegemaakt. Weet je wat nog het gekke is? Veel mensen die naar dat soort tenten gaan zijn vaak vegetarisch of veganistisch -ik niet- dus hoe kom je erbij om zo'n act op te voeren? Niet alleen zij vinden het vreselijk natuurlijk. Zo duw je het publiek alleen maar van je af. Ha, dat gebeurt toch wel als je niet kan spelen...
Die gasten sporen duidelijk niet en hebben een gebrek aan identiteit -vooral dat zogenaamd stoere dunne ventje met zn mes-. In de kleedruimte wilden ze ook nog even laten weten dat ze langs waren geweest door verspreid opengereten ratten op te hangen waar t bloed uitdroop en de ingewanden op de vensterbank te leggen. 'T stonk zo erg, dat wil je gewoon niet weten! kots kots! Wat een LOSERS!
Zoals ik al zei, een gebrek aan identiteit en zoals elke band willen ze bereiken dat mensen hun blijven herinneren. Dat is ze zeker gelukt, maar niet om hun muziek -zielig coverbandje- waar het bands om gaat natuurlijk, want ja, daar doe je het toch voor, maar om die smerige act. Nou, wat ontzettend COOL zeg, maarnietheus!
Wat een zielige gastjes......
..... en zo denken zovelen met mij.
Ik lijk nu misschien een suffe burgertrut die niks gewend is, maar dit is gewoon ziek!!!
Maak je niet druk tis puur slangenvoer en die beesten zijn al lang en breed de pijp uit.
Ga nu maar weer bomen knuffelen.
tiepvout
[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 03-11-2005 18:37]
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!
|