|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee toevallig kende ik wat leden en ze hebben vanaf het begin keyboards gehad Fuck the world and fuck you |
|
quote: hehe ach zijn zat bands die het wel goed gebruiken daar niet van maar even een cliche uit de kast trekken hehe Je moeder. |
|
ach...vroeger wel wat bm dingen gehad maar vond het allemaar maar simpel enzo dus naar grind gaan luisteren da's allemaal veel strakker en harder Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat noemen ze Korsakoff, geloof ik. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
echt ? Fuck the world and fuck you |
|
hehe Je moeder. |
|
quote: ooooh! jij bent vast cool om mee om te gaan? links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!! |
|
Kanker wat zijn die hailstorm shirts groot btw, kan er in zwemmen hehe. |
|
quote: +1 Even goed heet wassen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ik wel ja, hun zijn niet zo cool daarom zie ik ze ook niet meer.behalve dan die keyboard speler wel omdat die een straat verderop woont als ik. en nou niet zo jaloers he joh... Fuck the world and fuck you |
|
quote: ik vraag me af of er nog een print opzit als je hem heet wast... |
|
Dan maar een reply van een bandlid zelf... quote: Wat 06102000 heeft geschreven is een persoonlijke mening niet die van Israthoum. quote: Nee, dat is ze niet... Enne Metal ik zie je vandeweek wel dan hebben we het er nog wel over. |
|
is best... Fuck the world and fuck you |
|
Begrijp ik nu goed dat 2 bands ruzie hebben gekregen omdat een of andere groupie hier zit te stoken? Die nederlandse black metalbands beginnen me steeds meer tegen te vallen, wat een stel watjes. don't mistake lack of talent for genius |
|
mwa, merk je gelijk welke bands er niet echt in passen Je moeder. |
|
quote: 't begint met een v.... Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
visrathoum? Je moeder. |
|
verval! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: vazal? (heb je de cd gekregen?) "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Vazal? is dat neit die darkwave groep met gie gasten van Modern Talking er in? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
nee dat is een alstar band met leden van de jackson 5 en fluisterwoud natuurlijk! Je moeder. |
|
heersend goede shit is dat ja! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nog niet. Maar ik was ook weinig thuis. Zal der wel even mailen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Groepie? Whahahaha... Jij gaat zeker nooit naar je vrienden kijken? Stoken? Ik wist niet dat je als je een eigen mening hebt mensen automatisch denken dat je het uit naam van anderen zegt (als ik had geweten dat mensen het zo interpreteren had ik het niet geschreven), dus stoken tussen twee bands lijkt me geen sprake en zoals al eerder geschreven: Israthoum had hier niks mee te maken en het probleem is al lang opgelost dus laten we er nou is over ophouden [Dit bericht is gewijzigd door 06102000 op 07-11-2005 10:33] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |