IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Black Babylon 29-10-05 Woerden Vorige pagina | Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 05-11-2005 18:51 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ik heb Ishratoum jaren geleden in het voorprog van Marduk meen ik gezien en dat was niet verkeerd. (zonder keys dacht ik)

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2005 18:51 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Nee toevallig kende ik wat leden en ze hebben vanaf het begin keyboards gehad

Fuck the world and fuck you

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-11-2005 18:51 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 5 november 2005 18:50 schreef mental het volgende:
ja veel weet ik niet van BM maar keyboard en bm, nee dat gaat niet samen, keyboards zijn niet evil

hehe ach zijn zat bands die het wel goed gebruiken daar niet van maar even een cliche uit de kast trekken hehe

Je moeder.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2005 18:53 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ach...vroeger wel wat bm dingen gehad maar vond het allemaar maar simpel enzo dus naar grind gaan luisteren da's allemaal veel strakker en harder

Verval
Usericon van Verval
Posted 05-11-2005 18:54 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2005 18:51 schreef mental het volgende:

Dat noemen ze Korsakoff, geloof ik.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2005 18:56 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

echt ?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-11-2005 18:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hehe

Je moeder.

der_fuhrer
schrijft drinkt eet en denkt rechts
Usericon van der_fuhrer
Posted 06-11-2005 13:10 by der_fuhrer Wijzig reactieProfiel van der_fuhrerQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2005 18:51 schreef mental het volgende:

ooooh! jij bent vast cool om mee om te gaan?

links, rechts, links, rechts... rechts, rechts, rechts, rechts!!!

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 06-11-2005 13:44 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Kanker wat zijn die hailstorm shirts groot btw, kan er in zwemmen hehe.

Verval
Usericon van Verval
Posted 06-11-2005 13:53 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 13:44 schreef Rensykdom het volgende:
Kanker wat zijn die hailstorm shirts groot btw, kan er in zwemmen hehe.

+1
Even goed heet wassen.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-11-2005 13:58 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 13:10 schreef der_fuhrer het volgende:
ooooh! jij bent vast cool om mee om te gaan?

Ik wel ja, hun zijn niet zo cool daarom zie ik ze ook niet meer.behalve dan die keyboard speler wel omdat die een straat verderop woont als ik. en nou niet zo jaloers he joh...

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 06-11-2005 14:16 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 6 november 2005 13:53 schreef Verval het volgende:
+1
Even goed heet wassen.

ik vraag me af of er nog een print opzit als je hem heet wast...

Agramon
Usericon van Agramon
Posted 06-11-2005 14:16 by Agramon Wijzig reactieProfiel van AgramonQuote dit bericht

Dan maar een reply van een bandlid zelf...

quote:
nouja als aisrathoum hier niks mee te maken willen hebben hadden ze ook niet moeten spelen

Wat 06102000 heeft geschreven is een persoonlijke mening niet die van Israthoum.

quote:
Hmz, ben jij toevallig het vriendinnetje van Danny, die keyboard speler van Ishratoum

Nee, dat is ze niet...
Enne Metal ik zie je vandeweek wel dan hebben we het er nog wel over.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 06-11-2005 14:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

is best...

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 06-11-2005 15:01 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Begrijp ik nu goed dat 2 bands ruzie hebben gekregen omdat een of andere groupie hier zit te stoken?
Die nederlandse black metalbands beginnen me steeds meer tegen te vallen, wat een stel watjes.

don't mistake lack of talent for genius

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-11-2005 15:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

mwa, merk je gelijk welke bands er niet echt in passen

Je moeder.

Verval
Usericon van Verval
Posted 06-11-2005 20:46 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 15:03 schreef karnivoor het volgende:
mwa, merk je gelijk welke bands er niet echt in passen

't begint met een v....

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-11-2005 20:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

visrathoum?

Je moeder.

Sater
Usericon van Sater
Posted 06-11-2005 20:55 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

verval!

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-11-2005 21:04 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 20:55 schreef Sater het volgende:
verval!

vazal?
(heb je de cd gekregen?)

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-11-2005 21:26 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Vazal?

is dat neit die darkwave groep met gie gasten van Modern Talking er in?

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-11-2005 21:44 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nee dat is een alstar band met leden van de jackson 5 en fluisterwoud natuurlijk!

Je moeder.

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 06-11-2005 22:04 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

heersend

goede shit is dat ja!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Sater
Usericon van Sater
Posted 07-11-2005 6:53 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 21:04 schreef Digerdoden het volgende:
vazal?
(heb je de cd gekregen?)

Nog niet. Maar ik was ook weinig thuis. Zal der wel even mailen.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

06102000
Usericon van 06102000
Posted 07-11-2005 10:27 by 06102000 Wijzig reactieProfiel van 06102000Quote dit bericht

quote:
Op 6 november 2005 15:01 schreef NecroNoud het volgende:
Begrijp ik nu goed dat 2 bands ruzie hebben gekregen omdat een of andere groupie hier zit te stoken?
Die nederlandse black metalbands beginnen me steeds meer tegen te vallen, wat een stel watjes.

Groepie? Whahahaha... Jij gaat zeker nooit naar je vrienden kijken?

Stoken? Ik wist niet dat je als je een eigen mening hebt mensen automatisch denken dat je het uit naam van anderen zegt (als ik had geweten dat mensen het zo interpreteren had ik het niet geschreven), dus stoken tussen twee bands lijkt me geen sprake en zoals al eerder geschreven: Israthoum had hier niks mee te maken en het probleem is al lang opgelost dus laten we er nou is over ophouden

[Dit bericht is gewijzigd door 06102000 op 07-11-2005 10:33]

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com