|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Over BMB gesproken....passen jullie maar op straks krijgen we i.p.v. de Antifa militante dierenbeschermers op bezoek die foto's maken. |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
De opmerking die die 06 dude maakt is het grootste compliment wat de band kan krijgen lijkt mij. |
|
Hehe, dudette. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Oh, dat verklaart ook alweer een hele boel. |
|
quote: Ga een boek schrijven! metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
**** [Dit bericht is gewijzigd door 06102000 op 05-11-2005 17:50] |
|
Ik vind beide leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
**** [Dit bericht is gewijzigd door 06102000 op 05-11-2005 17:49] |
|
je verdiepen in black metal wil ook wel helpen hoor Je moeder. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik denk dat ze gewoon ongesteld is. Over een paar dagen heeft ze vast een beter humeur. ... Gaap, wat een geouwehoer. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: DAT ja. Don't feed the trolls! |
|
Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Feed the snakes. Evillllllllll!!!!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
hehehehe, dit is grappig. het is dat ik uit principe niet naar Black metal bands ga, maar hier had ik wel bij willen zijn. erg vermakelijk allemaal. was er niemand uit het publiek die die ratten terugmikte naar de band ?!? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nou, mijn mening is i.i.g. duidelijk. Toch wil ik nog even kwijt dat Israthoum hier helemaal niks mee te maken heeft en van mijn bericht zelfs niks afwist...., totdat ons/ mij ter gehoren kwam dat door mijn (al zeg ik het zelf ondoordachte) actie er een probleem/ ruzie, buiten deze site, tussen de twee bands is ontstaan. Dit gaat allemaal veel te ver en gaat om een meningsverschil en hoeft mijns inziens niet tot wraakacties te lijden. Uit kwaadheid heb ik hun muziekale optreden erbij betrokken en had natuurlijk niets met die ratten te maken. Zoals afgesproken, mijn quotes zijn verwijderd, maar tot de quotes van anderen ben ik niet gemachtigd dus kan ze niet verwijderen. Hopelijk is dit hoofdstuk hiermee gesloten. Oja, ik ben zelf geen veganist zoals werd gesuggereerd en ook geen vegetarier. |
|
Hulde wederom aan hailstorm |
|
nouja als aisrathoum hier niks mee te maken willen hebben hadden ze ook niet moeten spelen jammer dan Je moeder. |
|
quote: juist! Je moeder. |
|
quote: Toen ze in Den Haag waren heb ik wel wat ratten teruggegooit. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hmz, ben jij toevallig het vriendinnetje van Danny, die keyboard speler van Ishratoum Fuck the world and fuck you |
|
oe keyboard, daar hebben we het al! Je moeder. |
|
ja veel weet ik niet van BM maar keyboard en bm, nee dat gaat niet samen, keyboards zijn niet evil Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |