|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Omdat ik er toch in elk topic weer op terugkom (he Paul?) dan nu maar een apart topic waar ik iedereen met mijn bandje We, the Gods ga lastigvallen... OK dan beginnen we maar even met de data van onze eerste optredens: - vr 13 april: Boulevard, Den Bosch (met Amethyst) - vr 20 april: Baroeg, Rotterdam ( met ??) - ma 30 april: The Note, Hoogvliet (met 7 andere bands) - za 16 juni: Molfest, Heerhugowaard (met o.a. Annatar) - za 23 juni: Bibelot, Dodrecht (met The Wounded) Ik heb ook nog wel nieuws maar dat zet ik binnenkort op de nieuwspagina... BEZOEK ONZE WEBSITE!!! |
|
Shit man ... allemaal zo ver weg |
|
De Baroeg is wat mij betreft wel een optie, dan mogen jullie wel bij ons blijven slapen. |
|
Opes, foutje. Ik neem het terug, 20 april wordt mijn promoter proffessor. Daar wordt ik wel geacht aanwezig te zijn. |
|
quote: Ik lees net dat je niet kunt maar dat was ook niet echt nodig geweest... De bandleden wonen in Spijkenisse, Hoogvliet en Rhoon.. Ik ben het Bredase buitenbeentje.. Dus ik verwacht niet dat het nodig zou zijn.. Dank voor het aanbod in elk geval.... |
|
he Judge, als jullie live net zo goed spelen als op die mcd dan ben ik vr 20 april zeker aanwezig! (doe alleen wat aan die zanger want die kan mij nog niet echt bekoren) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Damn ik wil ook!! Maar zit weer met het standaard probleem... vervoer.. Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
mooi mooi..... De zanger doet zijn best ik elk geval..... Leuk nieuwtje (PAUL ZET HET EENS OP DE NIEUWSPAGINA!! Of had ik het persbericht ook niet naar jou gestuurd ) is dat we met een nieuwe gitarist spelen die het repertoire as we speak pas 3 DAGEN kent.... KOMT DAT ZIEN, KOMT DAT ZIEN!!!! |
|
quote:Staat er op ... http://www.zwaremetalen.com/nieuws/106.html |
|
quote: Mijn opmerking was ook eigenlijk meer lollig dan serieus bedoeld Judge! (vandaar de knip-ogende-smiley) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
NP Lord Morgoth.... Alle (al dan niet opbouwende) kritiek is zeker welkom... De mening van de luisteraar wordt zeer zeker gewaardeerd.... |
|
Zo... eerste optreden zit erop... Ging best lekker eigenlijk.... Vrijdag (20 april) in de Baroeg de volgende... WE HEBBEN ER WEER ZIN IN!!!!! |
|
vertel eens wat meer... hoe was de sfeer in de zaal, hoe werden jullie nummers ontvangen etc. etc. /me is erg nieuwsgierig! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik denk dat ik met een groep vrienden jullie nog wel ga zien in de bibelot, gezien dat min of meer ons weekend stekje is, ik ben benieuwd! Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
hmm, kut. baroeg lekker dichtbij, maar ik ben dan een weekendje zuipen.... |
|
zeg Judge M. ... waarom noem je je band naar een nummer van Anathema? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Misschien omdat ie mijn mening deelt..nl dat Anathema verschrikkelijk fantastisch, schitterend enzzzzzzzzzzz is... |
|
niet echt origineel though Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
valt wel mee toch? bandnamen lijken in de regel nauwelijks origineel te zijn.....ik bedoel.....de complete 'Lord of the Rings'is al afgewerkt...... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Het is wel grappig om een tukker 'anathema' uit te horen spreken. Aaaanaaatheeemaaaaaa Met belachelijk veel accent op de eeee [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 17-04-2001 17:45] |
|
quote: GRRR, mischien moet ik toch mijn nick eens gaan veranderen... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Nee joh, Lord Morgoth is een prima nickname . Alle op LotR gebaseerde nicknames zijn tof . Oh en Judge, zorg dat je band ook op Napster te vinden is, da's gratis promotie! Life is complex. It has real and imaginairy components. |
|
quote:Heeft iemand mij horen zeggen dat dat niet zo was? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
De band is naar dit betreffende Anathema nummer vernoemd omdat: 1) we allemaal grote Anathema fans zijn 2) het een naam is die makkelijk blijft hangen... Om nog even terug te komen op het optreden van afgelopen vrijdag.. De reacties van het publiek waren positief (geen negatieve wanklank gehoord in elk geval) en we waren er zelf ook wel tevreden over... We hebben ook nog wat CD's verkocht dus we mogen niet klagen.... OP NAAR DE BAROEG!!!! p.s. ik heb ook trouwens de gigs lijst (te vinden onder "News") aangepast op onze site.. Die site krijgt binnenkort van mij een complete make-over maar daar moet ik nog tijd voor zien te vinden... Eerst maar even de essetiële zaken up-to-date houden.... |
|
Als ik naar die in juni kan in HH-waard dan ben ik er. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 23-04-2001 15:49] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |