|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok Mighty ... Jij rijdt .. zuipen doe je toch niet |
|
Inderdaad Jenje! Die staat!!! |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
?? Why ?? We, The Gods is toch allang overleden ?? |
|
hehe... ik kon dat oude topic niet meer vinden... en yep, WtG is al een jaar dood maar ik krijg nog steeds verzoeken voor demo's dus dat lossen we dan maar zo op.... |
|
Haha ik heb dat cd'tje nog ergens slingeren, en netjes gekocht Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik had het door Helmet gesloten topic niet, en dacht eigenlijk dat Helmet een oud topic omhoog schopte. Maar ben je overigens verder nog muzikaal actief? |
|
quote:Nope.. na de split van WtG heb ik me vol overgave op mijn studie gestort en dat is de beste keuze geweest die ik ooit in mijn leven gemaakt heb. Behoudens af en toe mijn basgitaar ter hande nemen doe ik momenteel eigenlijk helemaal niks op muzikaal gebied (mijn werk voor LoM en ZM niet meegerekend).. Ach ja.. Komt misschien wel weer.. en misschien ook niet... |
|
zal es luisteren naar die mp3s van jullie edit: was een oud topic dus hehe [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 25-03-2003 20:22] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
die hebben toch ook een cover van Moonspell?? Opium... ben ik wel benieuwd naar, is die ergens te krijgen denkt men hier?? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ah dan ga ik jullie eens uitvoerig bekijken in Bibelot! (eerst ff mp3'tje luisteren) "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: euhh, dit topic is van 2 jaar geleden ofzo, ff dat mensen het weten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ze zijn al een jaar uit elkaar... 0trollerance was me voor [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 25-03-2003 22:29] Je moeder. |
|
Jammer...ik dacht dat er weer leven ingeblazen was.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:Kan me niet herinneren dat we die ooit opgenomen hebben... |
|
jullie oude zanger zit nu toch bij her enchantment? |
|
quote:Stimmt |
|
Ik kan het me niet voorstellen dat er nog mensen geinteresseerd zijn, maar de site draait nog via http://zooi.mb-it.nl/we-the-gods/ en alles, incl. de MP3's, staat er nog op... Einde van deze nutteloze mededeling |
|
Zeker niet 100% nutteloos hoor! |
|
Is die server zo snel?? |
|
quote:Yep.. Eigen server hebben heerscht |
|
damn, heb dat demootje hier ook nog ergens liggen... binnekort maar weer 'ns checken, geen flauw idee mee hoe het klonk. |
|
Er gebeurt weer wat in het We, the Gods kamp en de lieden zijn op zoek naar bandleden. Meer info: http://www.myspace.com/wethegodsss |
|
En We, the Gods is nu definitief gestopt. Het liep niet zoals de 3 overgebleven bandleden wilden. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |