|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Das tof!! Mij = de toetsenist dus spreek me aan zou ik zeggen... Daarnaast was het optreden in de Baroeg er een van het heersende soort. Vet geluid (alleen niet tijdens de soundcheck toen ik bijna doof geworden ben van mijn eigen synthesizer), strakke set en een goede reactie van het publiek... Wij zijn tevreden (We, the Satisfied :) En er is weer een optreden geboekt: ZATERDAG 22 SEPTEMBER - Café de Piek in Vlissingen samen met Cassiopeia |
|
We zullen hem maar weer eens even omhoog gooien... We hebben sinds vandaag een compleet vernieuwde website: http://www.we-the-gods.com |
|
Lekker grauwe site trouwens! |
|
quote:Vooruit, ik heb de site ook bezocht... Mooie site trouwens |
|
7 december in metropool !! ik zal er zijn ! |
|
quote: Vampire_girl en ik ook. Heads I win, tails you lose |
|
Gezellie |
|
Zoals, je alang wist heerschte jullie in vlissingen |
|
Zoals, je alang wist heerschte jullie in vlissingen |
|
quote: quote: quote: Tja, after forever dankt z'n naam ook aan een Black Sabbath nummer (niet dat ze dergelijke muziek maken btw) En verder: Judge, de site ziet er weer goed uit... Ik vind hem nu ook overzichtelijker en dus duidelijker |
|
quote: Is dat zo?? the only pleasure is pain |
|
quote:Dat zal jij toch moeten weten |
|
quote: ik ook, samen met mijn zuster denk ik.. Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
quote: Nee, ik weet van niks?? the only pleasure is pain |
|
Vampire_girl, Fire, bij deze een waarschuwing. Voor dit soort dingen heeft God de telefoon uitgevonden on Topic: Ik kom waarschijnlijk met Bint... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Euhhmmm... je mag toch wel eens een vraagje tussendoor stellen, zolang je er maar niet te lang op doorgaat.... on Topic: Ik denk dat het tijd wordt dat ik We, de Gods eens zie optreden... |
|
Ik ben zeer benieuwd u allen eens in levende lijve te treffen... Ook dank aan iedereen voor de positieve reacties over de nieuwe website.. Geeft me toch het gevoel dat alle moeite niet voor niets geweest is.. Nog een paar kleine foutjes eruit halen en dan kan hij er weer tegen voor een tijdje.... |
|
quote: hmmm... niet alleen vampire girl maakt dit dus mee Maarja, zolang jij betaald vindt ik alles best |
|
oh, stoer. Met after forever. Nou dan moet ik eigenlijk zeker komen |
|
Goeie zaak! We hebben er veel zin in... Er staan nog veel meer optredens in de planning maar voordat die allemaal geregeld zijn, gaat er weer veel tijd overheen.. Momenteel zitten we in de studio dus waarschijnlijk is december de eerste gelegenheid dat we weer gaan spelen alhoewel we vooraf ook graag nog wel een of meerdere keren op de planken willen staan.... |
|
als After forever er is ben ik er natuurlijk ook Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
oh nee Hengelo is wel errug ver weg en AF zie ik 9 nov, 1 dec en 25 januari al Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
SheRa en ik zullen er ook zijn Judge, kunnen we eindelijk een keer een biertje pakken ! |
|
Jenje, als iedereen dan toch in groepjes gaat, mag ik dan met jou en SheRa mee? (laat me raden ik mag weer rijden ;-) ) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |