|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Biomechanical Ben er zeer zeker bij! heavy metal is the law |
|
Guttegut mayo denkt ook weer eens wat te weten .. |
|
quote: Geil! Neusharen? Drummer nodig? |
|
quote: Uiteraard en een rugvachtje.. *roaarrrrrr* |
|
quote: Neuken? Drummer nodig? |
|
quote: Alleen als je puistjes hebt |
|
quote:Nee door de uitstekende omschrijving ben ik niet geïnteresseerd |
|
quote: Ok, kijk daar heb ik idd wat aan. Onderbouwde kritiek en wellicht heb je een punt! Xal het iig doorspelen met het persbericht team. Maareuh, de optie staat nog. Care to write a piece? choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote: Nou dat had ik nu noooooit verwacht zeg.. What's new? |
|
quote: Alleen van die grote pukkels op mijn rug, is dat ook goed? Drummer nodig? |
|
quote: Misschien. Maar vanaf januari alweer druk zat met ander festival. |
|
Wat lees ik nu? Pantera moderne metal? heavy metal is the law |
|
quote: maak.me.gek |
|
mwoh, ben wel benieuwd dan wat jij er van bakt choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote: da's dus geen nu-metal eh, slim! [Dit bericht is gewijzigd door Noordkabaal op 22-11-2005 13:41] choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote: Graag. Waar en wanneer? Drummer nodig? |
|
quote: Zover was ik ook al, maar de heren van Pantera maakten totaal geen metal met een moderne sound. Noem het eerder progressieve jaren '80 thrash! edit maakten [Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 22-11-2005 13:42] heavy metal is the law |
|
Tja whatever de omschrijving, persberichten etc. ik heb in ieder geval zin eens te knallen in Leeuwarden [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 22-11-2005 13:44] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Gisteren! |
|
quote: Een leuke dag, komt wel goed Anyway, 3 euro die entree he.. ennem hoe ver is het van station enzo? |
|
quote: psies (modern, progresief.. get it) choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote: vanaf station 10 minuten lopen, just go straight on and on and on and voila, yer there! choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
hey mayo, misschien wel iets om een stukje voor het Popfront Zwolle te schijven aangaande concert van 14 jan (libramentum + elexorien) ? [Dit bericht is gewijzigd door Noordkabaal op 22-11-2005 14:45] choose metal! www.noordkabaal.nl |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |