|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
oja? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Die alleen hun werk niet zo doen Flyeren een dag van te voren enzo.. hihi |
|
wedden dat jij vast wel eens wat mag schrijven van die commissie [Dit bericht is gewijzigd door libramentum op 23-11-2005 7:45] |
|
On-topic enzo But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
vrijdag dan maar los, eh! choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
quote: Wil best wat doen voor popfront en alles, zolang ik maar niet verplicht bij vergaderingen aanwezig moet zijn. |
|
Haha, toen ik dit persbericht vanmiddag in mijn mailbox las, toen heb ik een paar minuten krom gelegen van het lachen. Dit gaat mij echt wat te ver hoor, tjongejonge. |
|
En dat stukje zou dan in een plaatselijk krantje moeten komen.. tsja inderdaad erg grappig. |
|
Dat plaatsen ze in Leeuwarden gewoon hoor, daar ben ik niet bang voor. |
|
quote: Oh ik geloof ook wel dat het geplaatst wordt, vraag me alleen af wat voor een beeld mensen krijgen na het lezen van dat stukje. |
|
shit daar gaat mijn image..... But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ach, de promosheets die ik regelmatig opnder ogen krijg zijn erger .... |
|
quote: Je doet toch wel een leren broek aan? Ja toch?? |
|
uhmmm mag ik de jouwe lenen dan? Anders moet ik er toch echt nog eentje gaan halen in Beverwijk ofzo. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
..past niet denk ik .. |
|
quote: Ik heb er geen, misschien Jenje wel? |
|
..past niet denk ik .. |
|
quote: Tuurlijk past Sander er wel in, is alleen wat te groot voor hem denk ik. Anyway, dan moet hij maar een nieuwe kopen.. anders past hij niet tussen het publiek wat er komen gaat. |
|
.. als iets te groot is .. past het niet .. |
|
quote: Het past dan wel, het zit dan alleen niet zo mooi. |
|
ik pas ook nergens he, heb ik weer But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
vanavond!!! [edit]: ja, morgen dus eh [Dit bericht is gewijzigd door Noordkabaal op 01-12-2005 20:09] choose metal! www.noordkabaal.nl |
|
hehe Morgenavond maar doen? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Hopperdeschop* But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |