Posted 07-12-2005 15:10 by Metalmum |
|
|
Ik was er op die avond en vond Outburst leuk Cypher sjit (ook t geluid dus-veel te hard- en de mannen waren naar mijn mening wat te afstandelijk naar hun publiek toe) en Biomechanical fenomenaal (allen absoluut een metal heart en muzikaal gezien stuk voor stuk bewonderenswaardige muzikanten- als je zo goed bent en je mengt in t publiek voor een drankje en een goed gesprek heb je de helft al gewonnen-). Het is maar de mening van 1 persoon...... Gelukkig heb ik een redelijke opname kunnen maken van het geluid en daar is nog veel uit te halen (perfecte tempo/stukken en wisselingen en solo's en de zang die indrukwekkend strak en hoog en aanhoudend is).
Painkiller en Raining blood werden vol enthousiasme neergezet waardoor veel meer mensen loskwamen dan bij hun eigen werk en er een kleine pit ontstond. Je moet van goede huize komen deze 2 songs perfect te spelen. Als ik iets goed vind sta ik vooraan, dat heb ik altijd gedaan. Waarom dat tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend is weet ik ook niet. Het is heerlijk om je te ontspannen op zo'n avond en je nekje te laten wiebelen.... Omdat ik zondag nog naar Gorefest moest was ik blij dat ik midalgan in huis had....
Ik ben blij dat ik Biomechanical in het klein heb gezien want ik denk dat het niet meer zo lang duurt eer ze echt officieel doorbreken.
Het geluid was niet zo denderend maar ja wat wil je in zo'n kroeg. Het was goed genoeg voor een aantal mensen en de band vond het te gek en dit maak ik op uit hun officiele forum en de antwoorden die ik kreeg op mijn vragen over die avond. Dit is een potentieel goede band met een goede attitude.
Ze zijn bezig met festivals voor volgend jaar zomer, we wachten af......
Het noodlot is er voor iedereen!
|