|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
Toch iets van jaloezie in die ogen he... spelfout weggehaald... |
|
Volgende week naar het Elefantentreffen in Zuid Duitsland. Erg veel zin in. Brommers kiek'n! Maar dan letterlijk. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nog even en er zitten ook uitklapbare vleugels aan en kun je er ook mee vliegen. |
|
Jarenlang een rotte van deze als hoofdvervoermiddel gehad. Haalde de 45 bergaf! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Puch heerschte destijds wel. Vond die Rider Macho altijd wel een leuk model. Nooit zelf gehad trouwens. |
|
dit waren mijn brommertje in chronologische volgorde: Vespa Ciao Kreidler Florett, in wat minder goeie staat als deze.. wel met 19 mm carburateur, ging als de brandweer yamaha fs1 60cc Zundapp gts50 Honda MTX, tja.. vond ik toen stoer ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik rijd nog steeds Vespa Ciao, alleen wel een beetje aangepast. Puch koplamp, stang tussen de tank en het zadel gelast, Citta voorvork, Citypower uitlaat en uitgevijlde inlaat. Bevalt me prima. [Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 20-01-2012 22:37] |
|
beste grappige dingetjes ja die vespa's, die van mij mocht ik toen eigenlijk niet mee rijden (was pas 12) maar wel vet veel lol mee gehad, en best rap ook, vooral met optrekken ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Één van de beste brommertjes die er ooit gemaakt zijn als je het aan mij vraagt. Ze trekken redelijk snel op, maar als je er een andere cilinder of vario op zet zit je binnen no time op je topsnelheid. Helaas zijn ze boven de 80 km/u bijna niet meer op te voeren, of je moet heel gek gaan doen met motorblokjes en uitlaten. |
|
boven de 80 lijkt me ook niet fijn met zo'n klein ding.. die van mij ging 60, geen idee of er mee geprutst was of niet ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Hehe volgens mij verdwijnt er al wat van de begrenzing als je hem een keer langs de fietsenmaker brengt voor een beurt. Heb enkele keren gehad dat hij dan opeens sneller liep. Ik heb zelf altijd Puchjes en Tomossen gehad. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik denk eerder dat ie gewoon je carburateur even schoon had gespoten ... hoe de hazen lopen ... |
|
k geloof dat hij iets vervangen had wat versleten was, hij reed daarna gelijk 10 km harder. Zal ook wel te maken hebben dat die nieuwe onderdelen niet de standaard onderdelen met begrenzing zijn. Mn opa had trouwens hetzelfde met zn scooter. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-01-2012 0:30] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ok ... hoe de hazen lopen ... |
|
Heb het sinds dat Elefanten motorentreffen helemaal te pakken. Ik wil ook de motor op! Zeker toen er gisteren zoveel rondreden in dat mooie weer. Sparen..... |
|
Heb deze gekocht, een BMW K 1200 GT: En ben samen met m'n pa nog voor een Harley Road King aan't kijken. Maar eerst maar eens zorgen dat ik mijn rijbewijs haal, klein detail. |
|
Foei, ik vind echt alle BMW's spuuglelijk, gelukkig verschillen smaken. Boeiender |
|
Inderdaad, ik vind hier echt helemaal niks lelijks aan. |
|
Ik reed op zo'n beuker: Ja hoor... |
|
quote: Ik vind iets als dit erg mooi: Maar dat komt misschien door mijn jeugdliefde: Boeiender |
|
'Helaas, dit plaatje kan ik niet laden' Maar op zo'n Kreidler zie ik mezelf niet echt rijden nee. |
|
Net vorige week deze gekocht: V65 Magna uit 1984.. Gaat als de brandweer |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |