![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() customKawa Z1000 & ![]() BMW r100rt ....... te koop btw! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST ![]() |
|
quote: Custom Kawa ![]() ![]() ![]() Signature ![]() |
|
Ik heb een nieuwe brommer gekocht hij rijd super lekker en max.snelheid is 90 km/h ![]() ![]() Dit is niet de mijne, maar er staan zat foto's van dit type op het net. Zo ziet hij er uit: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Imaginary op 18-03-2007 20:24] Music is not a thing, it's a lifestyle ![]() |
|
Niet eens een Tomos??? ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Hahaha neej tomosjes zijn voor homo's dit zijn pas echt brommers ![]() SCHAKELBROMMERS RULEN!!! ![]() Music is not a thing, it's a lifestyle ![]() |
|
niet alleen voor homo's hoor.... haha maar gelijk heb je ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
Neej je hebt gelijk tomosjes zijn ook voor huppelkutjes ![]() Music is not a thing, it's a lifestyle ![]() |
|
En ze rijden nooit....en ik snap volledig hoe dat kan...(ik maak ze ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
hahaha jah en ALS ze rijden maken ze een kutgeluid ![]() Music is not a thing, it's a lifestyle ![]() |
|
Ja, erg genoeg om dat de hele dag te moeten aanhoren... ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
![]() Die wil ik. ![]() |
|
![]() En dit ga ik er maar niet mee proberen. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 19-03-2007 13:08] ![]() |
|
Heb hem gisteren ook weer van stal gehaald. ![]() My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape ![]() |
|
Holy fuck, wat is z'n top? ![]() |
|
Ik meen 265, maar bij 235 ben ik gestopt. ![]() My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape ![]() |
|
quote: Mooi ding ![]() ![]() |
|
![]() Is deze niet meer iets voor je? ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Damn..Duitsland zeker? ![]() |
|
quote: Nee joh.. Dat weekendje komt nog ![]() My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape ![]() |
|
quote:Je bedoelt dat je 200+ hebt gereden op de Nederlandse snelweg? ![]() ![]() |
|
![]() ![]() My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape ![]() |
|
Slim is het niet, ze flitsen je hier overal lol. ![]() |
|
Van voren is het een kwestie van zwaaien ![]() Je moet inderdaad niet over een afstand van 10 km 200+ gaan rijden nee, das niet handig. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape ![]() |
|
hehe klopt, pas ook vriendelijk gezwaaid naar een werkende flitskast ik rij een honda cmx 250 rebel: ![]() onder het motto "klein maar fijn" ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |