![]()  | 
    ||||||
![]()  | 
	||||||

| 	
||||||
| Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
| Auteur: | 

| 
|||
  | 
 ![]() customKawa Z1000 & ![]() BMW r100rt ....... te koop btw! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST  | 
|||||||||
  | 
 quote: Custom Kawa Signature  | 
|||||||||
  | 
 Ik heb een nieuwe brommer gekocht hij rijd super lekker en max.snelheid is 90 km/h   Dit is niet de mijne, maar er staan zat foto's van dit type op het net. Zo ziet hij er uit:      [Dit bericht is gewijzigd door Imaginary op 18-03-2007 20:24] Music is not a thing, it's a lifestyle  | 
|||||||||
  | 
 Niet eens een Tomos???  iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!  | 
|||||||||
  | 
 Hahaha neej tomosjes zijn voor homo's dit zijn pas echt brommers   SCHAKELBROMMERS RULEN!!! Music is not a thing, it's a lifestyle  | 
|||||||||
  | 
 niet alleen voor homo's hoor.... haha maar gelijk heb je   iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!  | 
|||||||||
  | 
 Neej je hebt gelijk tomosjes zijn ook voor huppelkutjes   Music is not a thing, it's a lifestyle  | 
|||||||||
  | 
 En ze rijden nooit....en ik snap volledig hoe dat kan...(ik maak ze   iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!  | 
|||||||||
  | 
 hahaha jah en ALS ze rijden maken ze een kutgeluid   Music is not a thing, it's a lifestyle  | 
|||||||||
  | 
 Ja, erg genoeg om dat de hele dag te moeten aanhoren...   iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!  | 
|||||||||
  | 
 ![]() Die wil ik.  | 
|||||||||
  | 
 ![]() En dit ga ik er maar niet mee proberen. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 19-03-2007 13:08]  | 
|||||||||
  | 
 Heb hem gisteren ook weer van stal gehaald. ![]() My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape  | 
|||||||||
  | 
 Holy fuck, wat is z'n top?  | 
|||||||||
  | 
 Ik meen 265, maar bij 235 ben ik gestopt.    My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape  | 
|||||||||
  | 
 quote: Mooi ding  | 
|||||||||
  | 
 ![]() Is deze niet meer iets voor je? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00  | 
|||||||||
  | 
 quote: Damn..Duitsland zeker?  | 
|||||||||
  | 
 quote: Nee joh.. Dat weekendje komt nog My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape  | 
|||||||||
  | 
 quote:Je bedoelt dat je 200+ hebt gereden op de Nederlandse snelweg?  | 
|||||||||
  | 
 My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape  | 
|||||||||
  | 
 Slim is het niet, ze flitsen je hier overal lol.  | 
|||||||||
  | 
 Van voren is het een kwestie van zwaaien   Je moet inderdaad niet over een afstand van 10 km 200+ gaan rijden nee, das niet handig. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape  | 
|||||||||
  | 
 hehe klopt, pas ook vriendelijk gezwaaid naar een werkende flitskast ik rij een honda cmx 250 rebel: ![]() onder het motto "klein maar fijn"  | 
|||||||||
| Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | 
| Index / Algemeen |