|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
customKawa Z1000 & BMW r100rt ....... te koop btw! BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: Custom Kawa Mooi ding!! Met een '70's verantwoorde Gooseneck er op en een old skool plunjer frame! Echt gaaf hoor Vertel er 's wat meer over? Signature |
|
Ik heb een nieuwe brommer gekocht hij rijd super lekker en max.snelheid is 90 km/h tja...geen motorrijbewijs en een nieuwe auto is te duur dus dan maar een brommer Dit is niet de mijne, maar er staan zat foto's van dit type op het net. Zo ziet hij er uit: [Dit bericht is gewijzigd door Imaginary op 18-03-2007 20:24] Music is not a thing, it's a lifestyle |
|
Niet eens een Tomos??? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hahaha neej tomosjes zijn voor homo's dit zijn pas echt brommers (afin nu krijg ik waarschijnlijk alle tomos liefhebbers op m'n dak hahaha) SCHAKELBROMMERS RULEN!!! Music is not a thing, it's a lifestyle |
|
niet alleen voor homo's hoor.... haha maar gelijk heb je iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Neej je hebt gelijk tomosjes zijn ook voor huppelkutjes Music is not a thing, it's a lifestyle |
|
En ze rijden nooit....en ik snap volledig hoe dat kan...(ik maak ze ) iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
hahaha jah en ALS ze rijden maken ze een kutgeluid Music is not a thing, it's a lifestyle |
|
Ja, erg genoeg om dat de hele dag te moeten aanhoren... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Die wil ik. |
|
En dit ga ik er maar niet mee proberen. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 19-03-2007 13:08] |
|
Heb hem gisteren ook weer van stal gehaald. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Holy fuck, wat is z'n top? |
|
Ik meen 265, maar bij 235 ben ik gestopt. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote: Mooi ding |
|
Is deze niet meer iets voor je? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Damn..Duitsland zeker? |
|
quote: Nee joh.. Dat weekendje komt nog My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
quote:Je bedoelt dat je 200+ hebt gereden op de Nederlandse snelweg? |
|
Is dat zo raar? My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Slim is het niet, ze flitsen je hier overal lol. |
|
Van voren is het een kwestie van zwaaien Je moet inderdaad niet over een afstand van 10 km 200+ gaan rijden nee, das niet handig. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
hehe klopt, pas ook vriendelijk gezwaaid naar een werkende flitskast ik rij een honda cmx 250 rebel: onder het motto "klein maar fijn" . over 1,5 jaar een intruder m800 wanneer ik cash heb! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |