IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Brommers en motoren endezo Vorige pagina | Volgende pagina
Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 27-08-2007 19:18 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Die zijn wel mooi..
Ik ben helaasch op een motor niet zo`n snelheidsduivel..dus deze naaimachines zijn aan mij niet besteed.

Ik moet groot ende lomp..net zoals ik


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-08-2007 19:23 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2007 19:17 schreef WhiteRider het volgende:
Ik?

Bij die eerste motor vind ik dat onderste groen echt af-zich-te-lijk. Bij die tweede is het voorste gedeelte me iets te hoog. Die derde motor zou in glanzend zwart, zoals op de door mij geposte Ducati, m'n droommotor zijn, hehe.


Uh? Het zijn alledrie dezelfde type hoor.
Ducati 1098.
Dat groen vind ik er wel bijpassen op de eerste twee foto's. Het is tenslotte Italiaans.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-08-2007 19:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Jep, maar door de kleuren op die eerste twee zien die spiegels er lelijk uit vind ik.


watery black
Usericon van watery black
Posted 28-08-2007 0:07 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2007 17:24 schreef Wansmaak het volgende:
Ja, mooi, ja. Maar daar mag en wil ik niet op rijden, dat word m'n dood.


je mag ook wel een keer bij mij achterop dan hoor


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 28-08-2007 7:11 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht


Het zal wel tot m'n midlife crisis duren. :/


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 28-11-2007 17:59 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

M'n nieuwe DDiRtracker is klaar. Oostblok tot en met!


























Signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-11-2007 18:03 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Gaaf.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


watery black
Usericon van watery black
Posted 28-11-2007 18:03 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

gaaafffff!!!!!!


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Corpse Flakes
Rugop '81
Usericon van Corpse Flakes
Posted 28-11-2007 18:05 by Corpse Flakes Wijzig reactieProfiel van Corpse FlakesQuote dit berichthttp://www.muthachoppers.com

Uber dat ding!

Alleen beetje vreemde plaats voor een luchtfilter onder aan de standert...


..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 28-11-2007 18:07 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2007 18:05 schreef Corpse Flakes het volgende:
Uber dat ding!

Alleen beetje vreemde plaats voor een luchtfilter onder aan de standert...




Signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-11-2007 18:12 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2007 18:05 schreef Corpse Flakes het volgende:

Alleen beetje vreemde plaats voor een luchtfilter onder aan de standert...

Ik gok dat dat een olietank is.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 28-11-2007 18:22 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2007 18:12 schreef Dentz het volgende:
Ik gok dat dat een olietank is.


Het is wel een olieboot in ieder geval


Signature


Corpse Flakes
Rugop '81
Usericon van Corpse Flakes
Posted 28-11-2007 18:36 by Corpse Flakes Wijzig reactieProfiel van Corpse FlakesQuote dit berichthttp://www.muthachoppers.com

Mijn olieboot:



..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 28-11-2007 18:49 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Vette Sporty! Mooi joh!

Dit is mijn 75-er Ironhead Sporty eigenbouw
Foto is uit de BSH.




Signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 28-11-2007 19:10 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Hoe zit dat eigenlijk met type goedkeuring en dergelijke als je een eigenbouw hebt?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 28-11-2007 19:19 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

M'n Ironhead en MZ hebben een oud pre-75 kenteken. Die zijn meestal individueel ingevoerd en hebben dus geen typegoedkeuring. Dat betekent dat er meer vrijheid is om los te gaan met de slijptol, maar er zijn natuurlijk grenzen zoals wielbasis etc. Dit is dus eigenlijk verbouw en geen eigenbouw, er is een bestaande bike als basis gebruikt.

Een ECHTE eigenbouw is eigenbouw op kenteken, m'n Suzuki hardtail is zo'n eigenbouw (in het voorjaar komen er wel foto's van dat project) en is gekeurd als Zodiac.



Signature


Corpse Flakes
Rugop '81
Usericon van Corpse Flakes
Posted 28-11-2007 21:47 by Corpse Flakes Wijzig reactieProfiel van Corpse FlakesQuote dit berichthttp://www.muthachoppers.com

quote:
Op 28 november 2007 18:49 schreef enlil het volgende:
Vette Sporty! Mooi joh!

Dit is mijn 75-er Ironhead Sporty eigenbouw
Foto is uit de BSH.




Thanks!

Ook van een sporty met origineel frame is nog wel wat leuks te maken


..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me.


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 28-11-2007 21:57 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2007 21:47 schreef Corpse Flakes het volgende:
Thanks!

Ook van een sporty met origineel frame is nog wel wat leuks te maken


Zeker weten!


Signature


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 16-12-2007 19:18 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

Het is weer winter... Tijd om te prutsen dus
Hier bezig met een uitlaat voor de GS hardtail chopper. Het geval wordt door het frame naar de andere kant gevlochten en daar wordt dan een lompe race-demper gemonteerd.


Achterspatbordje met louvers begint er ook al op te lijken.

Ook al bezig met de schetsfase voor de eigen-te-bouwen race tank. Stuur (racy clip-on achtig iets) en balhoofdplaten gaan we ook zelf bakken en braden. Verder zijn er plannen voor rear-controls en een fighter-kuipje.















Signature


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 16-12-2007 22:37 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Mooi werk man!


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 16-12-2007 22:49 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Wat kost dat nou zo'n motorrijbewijs halen tegenwoordig? Hoeveel lessen is standaard en hoe zit het hier met het slagingspercentage. Motor rijden is stoer dus dat wil ik ook. Snelheid kan mij gestolen worden ik wil vooral veel motor zien.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-12-2007 0:17 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2007 22:49 schreef Creepmime het volgende:
Snelheid kan mij gestolen worden ik wil vooral veel motor zien.
Dan moet je er niet op gaan zitten...
(heb je ook geen rijbewijs nodig)


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 17-12-2007 16:49 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Misschien ben ik ook wel niet duidelijk.
Nee:

Ja:

Maar goed, niemand die laatst zijn motorrijbewijs heeft gehaald?


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 17-12-2007 17:36 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Nope, ben het wel van plan. Na het autorijbewijs zijn de centen even op.
Maareuh, auto en motorfreak hier
[edit]
Ik hoop ooit hier nog eens op te rijden, dat geluidje wat er in zit; zóó mooi


Mijn vader rijdt hier nu al 25 jaar op

6-pitter. Oude fiets, maar het loopt nog snoeihard en deze kijkt ook veel bekijks in de zomer als we een stuk aan het touren zijn. Geluid is, met name in de hogere toerentallen, ook héérlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 17-12-2007 17:41]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


enlil
Sub titel
Usericon van enlil
Posted 18-12-2007 11:11 by enlil Wijzig reactieProfiel van enlilQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2007 16:49 schreef Creepmime het volgende:
Misschien ben ik ook wel niet duidelijk.
Nee:

Ja:

Maar goed, niemand die laatst zijn motorrijbewijs heeft gehaald?


Doe mij die eerste bike maar. Slijptol d'r in, fighter van bouwen. En dan de chick van die HD er op zetten.


Signature


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen