|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad, bereid met verse ontopic. Bruce Banner |
|
quote: NEE |
|
Dat is dan ook geregeld Ik hoorde trouwens dat WInter of Sin niet kan. Creepmime, heb je al wat anders? Bruce Banner |
|
Nope, ben er mee bezig komt goed Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Kan niet, jullie moeten eerst meer oefenen, zeg je zelf |
|
hehehe, yeah.. zoals ik zij.. eerlijk: hoe was het nou echt? (zonder dat je de halve band er bij hebt die je mogelijk de nek omdraaid al lijkt me dat ook gezien de bandleden, zeer onwaarschijnlijk, maargoed..) [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 11-11-2005 23:11] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: ? Als je Seizure bedoelt; ik vond het goed; strak, alleen geluid in de zaal kon beter. Halve band die mij de nek omdraait? *proest* |
|
jens en ik he? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Myrkvar vervangt Winter of Sin |
|
heersch Is het bevestigd? [edit: Creepmime zegt "ja" ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-11-2005 18:22] Bruce Banner |
|
Ik ben erbij |
|
cool. met wie rijd je mee? Bruce Banner |
|
Vrijdag Soest maar ff platbeuken! |
|
Ik rijd met Myrkvar mee |
|
quote: Nee, we gaan met z'n allen op jou kankeren |
|
Wordt gezellig als ik het zo lees |
|
tis altijd gezellig |
|
quote: ook goed. ik rijd wel met grimbert mee Bruce Banner |
|
overigens: zaal open 20:30 1e band 21:30 entree 5,- Bruce Banner |
|
Ja ik ben er dus niet, ik wou het even melden, het is geen levens-verijkend feitje, maar ik wou het toch even melden. Het enige woord hiervoor is KVT! Is er weer eens sinds te lange tijd iets leuks in de buurt(te fietsen...) heb je al iets anders. |
|
volgens mij heb je gewoon geen 5 euro. |
|
quote: He sjit val ik even door de mand. Kan ik niet gewoon met jou mee backstage? Dat ik de koebel speel ofzo? |
|
ja is goed!maar dan ook doen!ik neem mn koebel niet zomaar mee |
|
quote: Ik neem mijn eigen koebel mee! Dat zit een stukje ziel van mij in. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |