|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hehehe ja klopt ga ik niet over ben ook bezig met een Artishock Upstairs site (het metal gedeelte van artishock) die wel up-to-date word met alle voorgaande bands en aankomende bands en informatie over de bands foto's enz enz maar goed dat is nog ff toekomst muziek Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: gave nickname heb je!! Ik ben jaren helemaal gek geweest van die band!! |
|
quote: Goeie zaak! |
|
Thijs, jij ook hier |
|
Ben trouwens japoe. Net even nieuwe nick aangemaakt omdat mijn geheugen tegen me werkt zo nu en dan. (na 4 weken niet op ZM geweest te zijn nick + wachtwoord vergeten..) Maar zie je morgen wel. |
|
quote: Ja, gitarist was me oom leer nog wel is wat dingen van hem buiten dat erg brute band idd! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Ja, ik dwaal hier ook af en toe ja Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
En het weer is o-zo aangenaam Hoe dan ook, laat het weer je niet tegenhouden vanavond te komen |
|
`nou vooruit Bruce Banner |
|
quote: Is dat nog te doen met al die sneeuw? Hoewel ik vandaag hier nog geen spatje regen of vlokje sneeuw heb gezien in het noorden. Sterker nog, de zon zelfs nog gezien... |
|
Vanavond geen bloodroad maar snowroad deeeenk!! YES WEL deeeenk!! |
|
Myrkvar zal helaas niet meer spelen, alles staat vast, overal zijn ongelukken zowel op de wegen als op het spoor, we kunnen er met geen mogelijkheid komen, klote! |
|
quote: Idd... Was te verwachten... Wij hebben ook maar afgehaakt, hoewel het in heet noorden nog goed is en daar volgens Elexorien zelf ook. Maar de vraag is voor hoe lang (nog). |
|
Ik had Elexorien net aan de telefoon en toen zaten ze volgens mij ergens bij Amersfoort, en bij Utrecht is het net het ergst, 92km file nu geloof ik |
|
Iedereen is op tijd aangekomen. Elexorien en Toxocara hebben (voor een vrij mager publiek) flink staan heerschen . Ook zonder problemen teruggekomen (net thuis) Corpsegrind heeft fiks staan kotsen Bruce Banner |
|
Foto's!!! P.S. is je planeet een beetje leuk beheerd..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ja, maar je had wel een iets fijner energiemanagement mogen toepassen Foto's komen vanzelf wel. ben brak Bruce Banner |
|
quote:Energie? Fixing it while we speak, Padawan! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Zeker gezellige avond met deze bands maar of her door het weer kwam of niet het was veel te rustig.. maar goed was toch weer flink metal Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
hoeveel lui waren er? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
75 mensen die betaald hebbe ofzo.. maar die staan niet continu in de zaal... Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
'k Heb het, ondanks de misschien matige opkomst, prima naar mijn zin gehad. Het publiek dat er was, was iig enthousiast ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: .... na wat aanmoediging van een headbangend sprookejsfiguur wel, ja Balen dat er op een gegeven moment nog maar 15 man stonden ... Bruce Banner |
|
Laintje heeft de zaal leeggespeeld? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |